Οι άντρες που φλερτάρουν με θεμελιώδη θέματα δεν είναι κάτι καινούργιο, φυσικά - όλοι από τον Bowie και τον Elvis στον Billie Joe Armstrong και στον Johnny Depp της Green Day (δεν είναι ξένοι στο eyeliner). Αλλά αυτή είναι η showbiz - η τελευταία τάση έχει απογειωθεί χάρη σε μια νέα γενιά προσωπικοτήτων των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης που έχουν μεγαλώσει χωρίς το βάρος από τα παραδοσιακά στερεότυπα φύλου και που δεν αντιλαμβάνονται γιατί το δέρμα τους θα πρέπει να φαίνεται λιγότερο άψογο από αυτό των γυναικών ομολόγων τους.
Η προσωπική φροντίδα του δέρματος δεν είναι πλέον μια βρώμικη φράση για τους άνδρες - και το μακιγιάζ γίνεται ολοένα και πιο συχνό εργαλείο στο κιβώτιο της ματαιοδοξίας τους. Η εμπορική απόδειξη έχει τη μορφή μερικών από τα μεγαλύτερα καλλυντικά brands του κόσμου που στρέφονται προς τους άνδρες στις διαφημιστικές εκστρατείες τους. Στις αρχές του έτους η Maybelline διόρισε τον αστέρι των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης Manny Gutierrez ως το πρώτο αντρικό πρόσωπο της μάρκας μακιγιάζ της, ενώ η L'Oréal έσπασε τον YouTuber Jake-Jamie Ward (AKA The Beauty Boy) για μια πρόσφατη εκστρατεία της.
Στο τέλος της ημέρας, η αρσενική περιποίηση - ή η αρσενική ομορφιά – αφορούσε πάντα την επίλυση προβλημάτων και δεν υπάρχουν λίγες λύσεις προβλημάτων καλύτερες από το μακιγιάζ, όπως, για παράδειγμα όταν θέλετε να εξαφανίσετε τους μαύρους κύκλους στα μάτια σας. Είστε έτοιμοι; Ναι, γιατί όχι..