Στις παρακάτω συγκρίσεις από γνωστές σκηνές ταινιών και έργων ζωγραφικής που τους ενέπνευσαν είναι παραπάνω από φανερή η ομοιότητα τους στις περισσότερες, αποδεικνύοντας πως όλες οι μορφές τέχνης τρέφονται η μια από την άλλη.
Ταινία ή πίνακας ζωγραφικής;
Λένε ότι η ζωή μιμείται την τέχνη αλλά, όπως φαίνεται στο πάθος του σκηνοθέτη Vugar Efendi, και στο πρότζεκτ του Film Meets art, προφανώς και η μεγάλη οθόνη το κάνει εξίσου καλά. Ο ίδιος ως λάτρης των δύο αυτών τεχνών κατάφερε με βάση την παρατηρητικότητά του να εντοπίσει σκηνές που θυμίζουν γνωστούς πίνακες ζωγραφικής.
Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ
Jacques-Louis David, Napoleon Crossing the Alps (1801) και Sofia Coppola, Marie Antionette (2006)
Jacques-Louis David, La mort de Marat (1793) και Alexander Payne, About Schmidt (2002)
Jean-Auguste-Dominique Ingres, La petite baigneuse – Intérieur de harem (1828) και Jean-Luc Godard,Passion (1982)
Jean-Hippolyte Flandrin, Jeune homme nu assis au bord de la mer (1836) και Paul Thomas Anderson, There Will Be Blood (2007)
Norman Rockwell, Freedom from Fear (1943) and Steven Spielberg, Empire of the Sun (1987)
John Constable, Malvern Hall, Warwickshire (1809) και Stanley Kubrick, Barry Lyndon (1975)
Otto Dix, Portrait of the Journalist Sylvia von Harden (1926) και Bob Fosse, Cabaret (1972)
René Magritte, L’Empire des lumières (1954) και William Friedkin, The Exorcist (1973)
Pieter Bruegel the Elder, The Hunters in the Snow (1565) και Andrei Tarkovsky, The Mirror (1975)
Pieter Bruegel the Elder, The Tower of Babel (1563) and Fritz Lang, Metropolis (1927)