Όπως και να έχει εδώ είναι Βαλκάνια. Και είμαστε εκδηλωτικοί, εκρηκτικοί και συναισθηματικοί. Ό,τι νιώθουμε το λέμε.
Παλαιότερα η husqvarna διαφημίζοντας ένα αλυσοπρίονο περιέγραφε την προσπάθεια ενός ζευγαριού να χωρίσει τα υπάρχοντά του ενόψει διαζυγίου. Είχαν πάρει το αλυσοπρίονο και έκοβαν τα πάντα στη μέση. Πετυχημένο διαφημιστικά concept. Διεύρυνε τη χρήση του εργαλείου και σε τομείς της ζωής που δεν είχαμε σκεφτεί μέχρι εκείνη τη στιγμή.
Για να επανέλθουμε όμως στην πραγματικότητα, το περιεχόμενο της διαφήμισης έκανε πραγματικότητα ένας γερμανός (διαψεύδοντας τον ορθολογισμό που θεωρούμε ότι χαρακτηρίζει όλους τους γερμανούς), ύστερα από 12 χρόνια γάμου με τη Λάουρα. Εκείνη του ζήτησε να χωρίσουν και αυτός αποφάσισε να το "παίξει" δίκαιος. Έκοψε στη μέση όλα τα αντικείμενα που είχαν αγοράσει μαζί και της έστειλε το μερίδιό της…