Σύντομα, η καλαισθησία των δημιουργιών του εκτιμήθηκε και έκτοτε συνεργάστηκε με εταιρείες όπως οι Nike, Apple, Citroen, British Airways, Time Magazine, Mcdonalds και T-Mobile.
Το ενδιαφέρον του επιδέξιου παραποιητή της πραγματικόητας για τη διασταύρωση μεταξύ τυπογραφίας, αρχιτεκτονικής, σχεδιασμού προϊόντων και εικαστικής τέχνης, αυτή τη φόρα επικεντρώνεται σε ένα αυτοκίνητο-μύθο. Τη θρυλική Porsche 911 Carrera του 1973 και το αποτέλεσμα για ακόμη μία φορά είναι ονειρικό. Oι δημιουργίες του θυμίζουν, τόσο χρωματικά όσο και ως συνθέσεις, κάτι από πίνακες του David Hockney και του Edward Hopper όπου οι αποξενωμένες φιγούρες των ανθρώπων έχουν αντικατασταθεί από αιθέρια αυτοκίνητα.