Ο λόγος για την εφαρμογή Google Maps Business View, η οποία δίνει τη δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο να περιηγηθεί δωρεάν στο εσωτερικό του εργοστασίου της FCA στο Mέλφι μέσα από το Google Maps. Με την εικονική ξενάγηση, ο χρήστης μεταφέρεται εντός του εργοστασίου και βλέπει όλες τις πτυχές ολόκληρου του κύκλου παραγωγής του ιταλικού μοντέλου. Η πρόσβαση γίνεται μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της Fiat (fcamelfiplant.fiat.com). Ο επισκέπτης οδηγείται σε κάθε γωνιά του εργοστασίου, ενός από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα εργοστάσια στην Ευρώπη, όπου επενδύθηκαν πρόσφατα πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ για το ξεκίνημα της παραγωγής των νέων μοντέλων. Προκειμένου η εμπειρία να γίνει ακόμα πιο συναρπαστική, τραβήχτηκαν 3.924 φωτογραφίες. Υπάρχουν 327 πανοραμικές εικόνες, κάθε μία από τις οποίες αποτελείται από 12 φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης. Οι χρήστες μπορούν να μετακινηθούν μέσα στο εργοστάσιο με τις εύχρηστες λειτουργίες του Google Street View, επισκεπτόμενοι τα τμήματα διαμόρφωσης των μεταλλικών μερών, συναρμολόγησης και βαφής.
Στην επίσημη ιστοσελίδα της αυτοκινητοβιομηχανίας επίσης οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν βίντεο και εικόνες για να ενημερωθούν περισσότερο σχετικά με την παραγωγική διαδικασία, να εκτιμήσουν τις τεχνολογικές καινοτομίες που εφαρμόζονται στο εργοστάσιο και να δουν πώς αυτές αντανακλώνται στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων που κατασκευάζονται εδώ. Στο εργοστάσιο δουλεύουν περίπου 8.000 υπάλληλοι. Υπάρχουν, πέντε πρέσες και δύο μηχανήματα κοπής, 860 ρομπότ στο τμήμα κατασκευής αμαξωμάτων, 54 ρομπότ στο τμήμα βαφής, 278 αυτόματοι σταθμοί κοχλίωσης και περίπου 4.000 εργάτες στο τμήμα συναρμολόγησης. Πάνω από 5.000 εξαρτήματα χρησιμοποιούνται για να κατασκευαστούν οι διάφορες εκδόσεις του 500X. Το εργοστάσιο λειτουργεί καθημερινά σε εικοσιτετράωρη βάση με τρεις βάρδιες για να κατασκευάσει περίπου 500 μονάδες από το νέο crossover τις Fiat, συνδυάζοντας τέσσερις τύπους πλαισίου, 12 χρώματα αμαξώματος, πέντε εσωτερικά, 8 κινητήρες και 188 πακέτα προαιρετικού εξοπλισμού.
Η παραγωγή του αυτοκινήτου ξεκινά από το τμήμα με τις πρέσες. Πολλές από αυτές διαμορφώνουν τα γιγαντιαία ρολά μεταλλικών φύλλων στα πρώτα 35 εξαρτήματα που υποστηρίζουν την κατασκευή του αυτοκινήτου. Έξι ρομπότ εκτελούν τη συνολική διαδικασία. Ακολουθεί το τμήμα κατασκευής των αμαξωμάτων, όπου με την βοήθεια 860 ρομπότ συναρμολογούνται τα διάφορα εξαρτήματα. Στη συνέχεια το αμάξωμα βυθίζεται σε μεγάλες δεξαμενές, για να εφαρμοστεί με ηλεκτροχημικές μεθόδους η αντιδιαβρωτική προστασία. Μετά το αμάξωμα βάφεται σε ένα προστατευόμενο περιβάλλον. Αυτή η σημαντική διαδικασία εκτελείται από 54 ρομπότ. Περίπου 3,5 κιλά χρώματος χρησιμοποιούνται για κάθε αυτοκίνητο και η όλη διαδικασία ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 90 δευτερόλεπτα.
Σε ένα ξεχωριστό χώρο θερμαίνονται πλαστικά υλικά και χύνονται σε τεράστια καλούπια, για την κατασκευή των προφυλακτήρων, των ταμπλό και των ρεζερβουάρ καυσίμου των αυτοκινήτων. Το βαμμένο αμάξωμα φτάνει στο τμήμα συναρμολόγησης, όπου συναντάει τον κινητήρα και όπου το αυτοκίνητο σταδιακά ολοκληρώνεται, με την τοποθέτηση των τροχών, των φρένων, των καθισμάτων, του ταμπλό, του τιμονιού, των φώτων, του ηλεκτρικού συστήματος και των διαφόρων ηλεκτρονικών συστημάτων. Αυτή η φάση της διαδικασίας υποστηρίζεται από 15 ρομπότ, 24 συστήματα διαχείρισης, 278 αυτόματους σταθμούς κοχλίωσης και περίπου 1000 εργαζόμενους που ασχολούνται με την συναρμολόγηση σε κάθε βάρδια. Η όλη διαδικασία διαχείρισης των εξαρτημάτων πραγματοποιείται με την υποστήριξη ενός δικτύου υπολογιστών, που συνδέει σε πραγματικό χρόνο το εργοστάσιο, τους προμηθευτές και το σύστημα διαχείρισης.