Δεν έχει κανείς, παρά να μπει στοYoutube, και να δει φωτογραφίες με εκατοντάδες- χιλιάδες ανυψωμένα χέρια, που κρατούν κινητά τηλέφωνα να προσπαθούν να τραβήξουν μια φωτογραφία για να το διαπιστώσει. Όπως, λέει ο Steve Grove επικεφαλής των ειδήσεων στο YouTube (που τώρα ανήκει στην Google), «σήμερα, οι δραστηριότητες με τις οποίες εμπλέκονται οι νέοι αντανακλούν μια μαζική πλατφόρμα, που προσφέρεται για μαζική διανομή. Και προσθέτει, δεν έχει να κάνει μόνο με την εγκυρότητα ενός γεγονότος που μεταφέρεται άμεσα, αλλά με τη διαπίστωση, ότι ανοίγεται μια συζήτηση γύρω από αυτό».
Σκεφτείτε το, σαν μοιρασιά του πλούτου; Αναφορικά με το CWLP data (Center for Work-Life Policy), η Gen Y στην Αμερική, είναι 70 εκατομμύρια δυναμικών νέων, γεννηθέντων μεταξύ 1979 και1994 οι οποίοι αποτελούν μια ισχυρή φυλή που διαθέτει, state-of-the-art τεχνολογία και επικοινωνία. Το 64% συμμετέχει τακτικά σε social networking sites σε σύγκριση, με μόνο το 20% των baby boomers συναδέλφους τους, οι οποίοι κοιτάζουν να μάθουν από αυτούς όλα όσα αφορούν το: i Tunes, text-messaging και social networks.
Η Time Warner, επισημοποίησε αυτή την ανταλλαγή πληροφοριών με ένα ασυνήθιστο τρόπο αντιστρέφοντας τους ρόλους του δασκάλου με τον μαθητή. Τον ονόμασε «The Digital Reverse Mentoring program», ταιριάζοντας μαθητές κολεγίων έκτος της εταιρίας με senior executives σε one-to-one συναντήσεις, με θέμα το Web 2.0 και τις εφαρμογές του στις πολλές, νέο-εισερχόμενες τεχνολογίες, που αλλάζουν τα δεδομένα στη βιομηχανία των media.
Η Time Warner, προσέλαβε νέους κολεγίων που δεν ήταν μόνο παθιασμένοι καταναλωτές των digital τεχνολογιών, αλλά και δημιουργοί αυτών σε: blogs, posting videos On Your Tube και άλλων ευφάνταστων, δημιουργικών χρήσεων των νέων media.
Έτσι, ώστε οι executives όχι μόνο να κατανοήσουν καλύτερα την επίδραση που έχουν για την εταιρία οι νέες τεχνολογίες, αλλά επίσης, για να πάρουν φρέσκιες, νέες ιδέες με τις οποίες θα αυξήσουν την online παρουσία της εταιρίας.
Όπως, δήλωσε η Vera Vitels αντιπρόεδρος της global people development, οι executives, εντυπωσιαστήκαν με τις συζητήσεις που είχαν με τους νέους και έμειναν πολύ ικανοποιημένοι από την εμπειρία μαζί τους. Έμειναν τόσο ικανοποιημένοι, που η εταιρία αποφάσισε να επεκτείνει το πρόγραμμα σε άλλες τέσσερις πολιτείες πιλοτικά, σε μεγαλύτερα γκρουπ executives από όλη την εταιρία.