Το Twitter είχε λανσάρει τα Emojis γύρω από συγκεκριμένα γεγονότα, όπως το Star Wars και το Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που ένα emoji δημιουργήθηκε ειδικά για την καμπάνια μάρκετινγκ μιας μάρκας.
Αρχικά το emoji της Coca-Cola χρησιμοποιείται για την καμπάνια ‘Share A Coke’ που τρέχει στις ΗΠΑ. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που κάποιος «τουιτάρει» με το hashtag #ShareaCoke ένα emoji με δύο μπουκάλια της Coca-Cola θα εμφανιστεί.
Ωστόσο, όπως είπε η Coca-Cola στο βρετανικό Marketing Week, τα κατόπιν παραγγελίας branded emojis μπορούν να τa χρησιμοποιούν και άλλες εταρίες για τις τρέχουσες εκστρατείες τους σε παγκόσμιο επίπεδο..
Το "Twitter και η Coca-Cola είναι εταίροι εδώ και καιρό και νωρίς αναγνώρισαν από κοινού τη στρατηγική αξία για αυτόν τον τύπο της διασκέδασης, στη συνεχή αλληλεπίδραση. Με την είσοδο της Coca-Cola, το Twitter εφαρμόζει αυτή τη στρατηγική και για άλλες παγκόσμιες μάρκες,” είπε ένας εκπρόσωπος της εταιρίας.
Η εκστρατεία των ΗΠΑ στοχεύει στη δημιουργία του “World’s Largest Cheers” άνω των 24 ωρών, η οποία, αν είναι επιτυχής, θα πρέπει να αναγνωριστεί ως ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ για την Coca - Cola. Μετά από αυτό, η Coca-Cola θα συνεχίσει να ενεργοποιεί τα emoji για το υπόλοιπο του 2015.
Πηγή: Marketing Week