ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

"Ζητούνται συνετοί πότες"

Tweet
Share
Tweet
Share

Toυ Πάνου Τσαγκαράκη 

Ο George Orwell,λέει στο “Reflections on Gandi”:

 "Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το αλκοόλ, o καπνός, και ούτω καθεξής, είναι πράγματα που ένας άγιος πρέπει να αποφύγει. Αλλά η  αγιότητα είναι κάτι που τα ανθρώπινα όντα πρέπει να αποφύγουν. "

Αλλά ας έρθουμε στο θέμα μας. Πληθαίνουν οι πρωτοβουλίες εταιρειών αλκοολούχων ποτών για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης, προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες καταναλωτικές συνήθειες. Η Heineken ξεκίνησε πρόσφατα μια εκστρατεία στο Ηνωμένο Βασίλειο που ονομάζεται «Moderate drinkers wanted» (Ζητούνται συνετοί πότες), που καλεί τις γυναίκες να περιορίσουν το ποτό των ανδρών. Παράλληλα, η AB InBev ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να επικεντρωθεί στον τομέα του μάρκετινγκ στα ποτά με χαμηλή ή καθόλου αλκοόλη φέτος. Οι βιομηχανίες μπύρας προωθούν πλέον ολοένα και περισσότερο τη μέτρια κατανάλωση αλκοόλ και μπίρας χαμηλής αλκοόλης, σε μια προσπάθεια να ενισχύσουν την πιστότητα των καταναλωτών και να αποδείξουν ότι ενδιαφέρονται για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. Εταιρείες, όπως η AB InBev (έχει τα brands Corona, Budweiser και Stella Artois) συμφώνησαν οικειοθελώς να μειώσουν την ποσότητα του αλκοόλ στα ποτά τους θέτοντας το υπεύθυνο μάρκετινγκ στο επίκεντρο της στρατηγικής τους.

Σχεδιάζουν, επίσης, να συμπεριλάβουν διατροφικές πληροφορίες στη συσκευασία τους, έτσι ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να καταλάβουν καλύτερα τον αντίκτυπο της κατανάλωσης των ποτών στην υγεία τους.

Η Diageo έχει εισαγάγει διάφορες πρωτοβουλίες υπεύθυνης κατανάλωσης ποτών για τα δικά της brands κατά τη διάρκεια των τελευταίων χρόνων. Το Δεκέμβριο του 2014 το Johnnie Walker ανακοίνωσε τη συνεργασία του με παρόχους μεταφορών, προκειμένου να σταματήσουν οι καταναλωτές να πίνουν και να οδηγούν, μια προσπάθεια που συμπεριελάμβανε την καμπάνια με τίτλο «Σκέψου!» της Βρετανικής Διεύθυνσης Μεταφορών και της Uber.

Η Diageo επεκτείνει ακόμα περισσότερο την ψηφιακή προβολή της για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ, αναθερμαίνοντας την ιστοσελίδα της DRINKiQ, καθώς προσπαθεί να ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες. Ο δικτυακός τόπος DRINKiQ, λανσαρίστηκε το 2008, με στόχο να προσφέρει στους πότες μεγαλύτερη διαφάνεια και να τους βοηθήσει να κάνουν πιο συνειδητές επιλογές σχετικά με την κατανάλωση αλκοόλ.

Εκτός από την προσφορά λεπτομερών διατροφικών πληροφοριών για όλα τα προϊόντα της Diageo, η ιστοσελίδα περιλαμβάνει «calculator ποτών ή αλκοολομετρητή» για να βοηθήσει τους καταναλωτές να υπολογίζουν και να παρακολουθούν την ποσότητα του αλκοόλ που πίνουν ανά μερίδα και τις θερμίδες που καταναλώνουν.

Το site βελτιστοποιήθηκε ώστε να είναι λειτουργικό και στα κινητά. Περιλαμβάνει, επίσης, την κατάρριψη των πιο διαδεδομένων μύθων γύρω από την κατανάλωση αλκοόλ, όπως ότι «μπορείς να πιεις περισσότερο αλκοόλ όταν τρως παράλληλα φαγητό με πολύ λίπος» ή ότι «αν πιεις καφέ ή αν κοιμηθείς γίνεσαι νηφάλιος πιο γρήγορα». Το site αυτό είναι διαθέσιμο σε 24 χώρες και 12 γλώσσες και έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίσει ότι το περιεχόμενο είναι προσαρμοσμένο στο περιβάλλον και το ρυθμιστικό πλαίσιο που ενδείκνυται σε κάθε χώρα.

Όπως εξηγεί στο βρετανικό Marketing Week, ο Mark Baird εκπρόσωπος της εταιρείας, «Πριν από 10 χρόνια οι καταναλωτές ήθελαν να γνωρίζουν την ποσότητα του αλκοόλ που περιλάμβαναν τα ποτά τους, αλλά τώρα ενδιαφέρονται για τις θερμίδες και άλλες διατροφικές πληροφορίες που θεσπίζουν έναν υγιεινότερο τρόπο ζωής. Η ιστοσελίδα βοηθά την ένταξη του αλκοόλ σε έναν πιο υγιεινό και ισορροπημένο τρόπο ζωής». Για να περιηγηθείς στην ιστοσελίδα πρέπει να δηλώσεις την ηλικία σου, ενώ σε καλωσορίζει με το μήνυμα «Εάν θέλεις να μάθεις για το αγαπημένο ποτό σου, να καταλάβεις πώς παρασκευάζεται το αλκοόλ ή να γνωρίσεις τις επιδράσεις της κατανάλωσης αλκοόλ, μπορείς εδώ να μάθεις όλα όσα πρέπει να ξέρεις». https://www.drinkiq.com/el-gr/

Πηγή: reporter.gr

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman