Το υλικό αυτό συνδέθηκε περισσότερο με την Levitt και τη δουλειά της ως φωτογράφο, παρά με τον Agee που είχε μια επιβραβευμένη καριέρα σαν σεναριογράφος και συγγραφέας, συμμετέχοντας σε ταινίες όπως The African Queen (1951) και The Night of the Hunter (1955), ή την Loeb που έγινε εικαστικός, και παντρεύτηκε τον αδερφό της Levitt τον Bill. Και οι δύο όμως βοήθησαν σε διάφορες φάσεις και ενθάρρυναν την Levitt να συνεχίσει να δουλεύει σαν κινηματογραφίστρια και φωτογράφος, κατά τη διάρκεια των 50’s και 60’s.
Κάποια στιγμή το υλικό μαζεύτηκε και μονταρίστηκε από την Levitt κυκλοφορώντας ως μικρού μήκους ταινία με τον τίτλο In the Street, το 1948.
Γεννήθηκε στο Μπρούκλιν το 1913 από ρωσοεβραϊκή οικογένεια που έτρεχε μια βιοτεχνία με πλεκτά. Η Levitt αποφάσισε από νωρίς ότι η οικογενειακή επιχείρηση δεν ήταν για την ίδια και ότι ήθελε να σπουδάσει φωτογραφία. Εγκατέλειψε το σχολείο και έκανε μαθήματα για την ανάπτυξη και εκτύπωση φωτογραφιών στο στούντιο του φωτογράφου της γειτονιάς. Στα δεκαεννέα της, η Levitt σπούδασε με τον φωτογράφο Walker Evans, έναν πρωτοπόρο της φωτογραφίας δρόμου που ήταν γνωστός για τις θρυλικές εικόνες που τράβηξε τους αγρότες κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Ύφεσης.
Κάπου το 1937, η Levitt άρχισε να παρατηρεί τα παιδάκια που ζωγράφιζαν με κιμωλίες στο δρόμο προσηλωμένα σε αυτό που κάνουν. Ήταν η στιγμή που εκείνη ξεκίνησε να καταγράφει το παιχνίδι των παιδιών στους δρόμους. Η δραστηριότητα αυτή κράτησε 80 ολόκληρα χρόνια.