Ως γνωστόν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ισχύει κατά ορισμένο τρόπο το "φαινόμενο της πεταλούδας". Ακόμα και η πιο μικρή αλλαγή μπορεί να επιφέρει τεράστιες επιπτώσεις στη βιομηχανία των ΜΜΕ και στους χρήστες, αφού το Facebook το χρησιμοποιούν πάνω από 1,65 δισεκατομμύριο άνθρωποι κάθε μήνα.
Το Facebook αν και έχει αναδειχθεί στο σημαντικότερο εργαλείο διανομής πληροφοριών για τους περισσότερους εκδότες, αποφάσισε να περιορίσει την παρουσία τους στο News Feed του για να βοηθήσει τις αυθεντικές αναρτήσεις.
"Έχουμε λάβει αρκετά παράπονα από την κοινότητα των χρηστών μας, οι οποίοι φοβούνται ότι χάνουν σημαντικά update από τους φίλους τους και τους ανθρώπους για τους οποίους νοιάζονται", λένε οι άνθρωποι που το δαιχειρίζονται. Αυτό πυροδότησε αναπόφευκτα και την ανησυχία του Facebook ότι οι χρήστες του σταδιακά θα αρχίσουν να το εγκαταλείπουν και θα αναζητήσουν νέες πλατφόρμες για να μοιράζονται προσωπικές στιγμές.
Ουσιαστικά, άρθρα και υλικό από εκδότες θα συνεχίσουν να εμφανίζονται στην αρχική σελίδα των χρηστών, απλά το κέντρο βάρους μετατίθεται στις αναρτήσεις και στα σχόλια φίλων.