Όπως σημειώνει ο πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Δρ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης, «το Facebook μετρά ένα δισεκατομμύριο 128 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως - εκ των οποίων 5, 1 εκατ. στην Ελλάδα - και το twitter 262 εκατομμύρια εκ των οποίων 401.000 Έλληνες. Η ευρεία χρήση τους από κάθε είδους συσκευή, ειδικά μέσω των κινητών, έχει αλλάξει τον τρόπο που μιλάμε, γνωρίζουμε κόσμο, φλερτάρουμε, κάνουμε σχέσεις. Το Ίντερνετ τείνει να είναι για τις γυναίκες μονόδρομος σε ότι αφορά τις ερωτικές αναζητήσεις. Οι άνδρες πάλι βρίσκουν και σχέσεις εκτός Διαδικτύου, αφού, παραδοσιακά, οίκοι ανοχής και μπαρ με γυναίκες έχουν «εκπαιδεύσει» γενιές ανδρών στην… αταξία. Κάτι που δεν θα κάνουν οι γυναίκες.»
«Οι γυναίκες παλαιότερα ήθελαν να είναι άπιστες, αλλά δεν μπορούσαν. Τώρα και θέλουν και μπορούν. Το Διαδίκτυο είναι ιδανικός τόπος συνάντησης των εραστών, αφού έχει και την αίγλη του προχωρημένου… μέσου», προσθέτει ο ειδικός.
Τα social media έχουν αλλάξει τον τρόπο που φλερτάρουμε
Μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δημιουργείται η επιθυμητή οικειότητα, η οποία καταργεί τα πρώτα ραντεβού της γνωριμίας που υπό άλλες συνθήκες θα χρειάζονταν. Σύμφωνα με την έρευνα, το 38% των γυναικών και το 46,7% των ανδρών ομολόγησαν ότι συνευρέθηκαν ερωτικά με το αντικείμενο του πόθου τους πολύ νωρίτερα, λόγω οικειότητας μέσω Facebook. Κανείς εξάλλου από τους δύο χρήστες δεν παραδέχεται πως φλερτάρει στο facebook για να κάνει σεξ.
Όσον αφορά την παρακολούθηση μιας απιστίας από το κάθε φύλο, ο πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου υπογραμμίζει πως η γυναίκα είναι ιδιοφυής στην παρακολούθηση δεδομένων. Την παρομοιάζει με τον...Σέρλοκ Χολμς, που ψάχνει τα πειστήρια, συνήθως τα βρίσκει και μετά «πλέκει» τη θεωρία γύρω από αυτά. «Ο άνδρας, πάλι, ανίκανος να βρει πειστήρια, ψάχνει τυφλός το έγκλημα και καταδικάζει χωρίς τεκμήρια, κάτι που η γυναίκα θα το εκμεταλλευτεί για να τον βάλει στη θέση του», εξηγεί.
Επιπλέον, όπως διαπιστώνει ο κ. Κωνσταντινίδης, «λόγω ιδιοσυγκρασίας, οι άνδρες είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με την ίντριγκα και με τη σημασία των υπονοούμενων, στα οποία οι γυναίκες είναι εξπέρ. Ο ανδρικός εγκέφαλος θέλει τριπλάσιο χρόνο για να αναγνωρίσει μια «ύποπτη» κίνηση. Είναι όπως με τα πράγματα που ψάχνει, τα οποία είναι μπροστά στα μάτια του, αλλά δεν τα βλέπει. Κάπως έτσι συμπεριφέρεται και στο Διαδίκτυο. Μπορεί μια γυναίκα να τον φλερτάρει και να του δίνει «σήμα» να προχωρήσει κι εκείνος να κλείσει τον υπολογιστή ανυποψίαστος, σε λάθος στιγμή».