«Αυτό σημαίνει ότι η Σουηδία προσεγγίζει το θέμα όπως θα έπρεπε», δήλωσε ο υπουργός. «Η Σουηδία θα πρέπει να είναι μία χώρα όπου κάθε παιδί στο σχολείο θα είναι προετοιμασμένο για την επαγγελματική του σταδιοδρομία και η εκπαίδευση στον προγραμματισμό θα πρέπει να ξεκινά από νωρίς», προσέθεσε.
Ο Φρίντολιν πρόσθεσε ότι οι δεξιότητες που θα αποκτούν τα παιδιά, θα τους είναι χρήσιμες για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία, τόσο στον προγραμματισμό όσο και σε άλλα επαγγέλματα, καθώς όλο και περισσότερες θέσεις εργασίας απαιτούν πλέον γνώση στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
Εκτός από τον προγραμματισμό, η πρωτοβουλία για βελτίωση των ψηφιακών ικανοτήτων των παιδιών θα περιλαμβάνει επίσης ειδική διδασκαλία, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να διαχωρίζουν μεταξύ των αξιόπιστων και αναξιόπιστων πηγών ειδήσεων. «Πρέπει να γνωρίζουν τι μπορούν να εμπιστευτούν, ποια είναι η διαφορά μεταξύ μιας σοβαρής πηγής ενημέρωσης και μιας προπαγάνδας. Και να μπορούν επίσης να διαμορφώσουν μια σωστή εικόνα του τι είναι αληθές βάσει γεγονότων και όχι βάσει των λεγόμενων κάποιου που προσπαθεί να τους κάνει να σκεφτούν τα πράγματα με ένα συγκεκριμένο τρόπο», δήλωσε ο υπουργός.
Οι μεταρρυθμίσεις στο πρόγραμμα σπουδών αναμένεται να ισχύσουν από τον Ιούλιο του 2018.