ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Μην ευτελίζετε τα exclusive brands

Tweet
Share
Tweet
Share

Toυ Πάνου Τσαγκαράκη

Κάνοντας μια βόλτα στα μαγαζιά σήμερα, θα παρατηρήσετε ότι αρκετά είναι επηρεασμένα από την μείωση της αγοραστικής ικανότητας των καταναλωτών οι οποίοι έχουν αλλάξει και συνήθειες. Το δεδομένο αυτό, δεν αφήνει αδιάφορους ορισμένους έμπορους, ιδιαίτερα αυτούς, που πουλάνε επώνυμα προϊόντα οίκων μόδας του εξωτερικού και, με την ευκαιρία των καλοκαιρινών εκπτώσεων, προχωρούν σε μειώσεις στις τιμές των προϊόντων, που αγγίζουν τα όρια του ευτελισμού τους.

Είναι γεγονός ότι, υπό τις παρούσες δύσκολες οικονομικές συνθήκες τα περισσότερα exclusive shops και οίκοι μόδας κατά την περίοδο του καλοκαιριού, στην προσπάθεια τους να διώξουν τα εμπορεύματα που δεν πούλησαν την προηγούμενη περίοδο, καταφεύγουν στη λύση της δραματικής μείωσης των τιμών πώλησης στα περισσότερα είδη τους. Αυτό, αποτελεί μια λογική προσωρινής διεξόδου μεν, αλλά ενέχει κινδύνους για το μέλλον των σινιέ προϊόντων τους δε.

Η πρακτική αυτή, οφείλεται στις περισσότερες περιπτώσεις, στη μη σωστή κατανόηση κατάτμηση και κατηγοριοποίηση των καταναλωτών που θέλουν να προσεγγίσουν. Για παράδειγμα, οι πελάτες του Galliano, δεν θα στηθούν στη σειρά έξω από ένα κατάστημα για να αγοράσουν τα προϊόντα τους λόγω της μείωσης των τιμών τους.

Κι αυτό, γιατί ανήκουν σε μια κατηγορία πελατών που η οικονομική κρίση δεν τους ακουμπά, είναι η κατηγορία που ανεξάρτητα των σημείων των καιρών, αναζητούν τα exclusive labels με τα οποία θα κάνουν τις εμφανίσεις τους στις διακοπές τους στα παραδοσιακά - αποκλειστικά, καλοκαιρινά resorts της Κυανής Ακτής, της Ίμπιθα, της Μυκόνου κλπ. Στη συνείδηση αυτών των καταναλωτών, η πρακτική αυτή, ενδεχομένως να λειτουργήσει αρνητικά, με αποτέλεσμα να τους στερήσει το πλεονέκτημα (ματαιοδοξία), του ξεχωριστού, και να στραφούν προς άλλα exclusive labels.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman