Η παραγωγή της ξεκίνησε το 1955 και σταμάτησε το 1975. Στα 20 αυτά χρόνια πουλήθηκαν σχεδόν 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα. Στην εποχή του, εκτός από τον φουτουριστικό σχεδιασμό, είχε κερδίσει όλα τα βραβεία παθητικής ασφάλειας και στη διαφήμιση της προωθείτο το πλεονέκτημα του να συνεχίζει να προχωράει με τρείς ρόδες αν έχανε τη μία σε ατύχημα. Τόσο καλά ζυγισμένο ήταν το αυτοκίνητο, που πρώτο χρησιμοποίησε την υδροπνευματική ανάρτηση. Το κοινό υποδέχθηκε με ενθουσιασμό τη «θεά» και την πρώτη ημέρα παρουσίασης του, η Citroen είχε 12.000 παραγγελίες.
Ο σχεδιασμός της ήταν τόσο πρωτότυπος που ο Γάλλος φιλόσοφος Ρολάν Μπάρτ, είχε πεί πώς «είναι σαν να έπεσε από τον ουρανό». Και αυτό χρησιμοποιήθηκε στις διαφημίσεις της που την παρουσιάζουν να πετάει ή να αιωρείται. Η συμβολή της επιτυχίας της Citroen DS στην αναπτέρωση του ηθικού των Γάλλων μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο αλλά και η τεχνολογία της, η οποία ήταν το έναυσμα για άλλες τεχνολιγικές καινοτομίες από Γάλλους επιστήμονες, ήταν καθοριστική για την καθιέρωση της Γαλλίας ως μεγάλης τεχνολογικής δύναμης στην παγκόσμια οικονομία.
Σήμερα μπορείτε να τη βρείτε σε διεθνείς δημοπρασίες ή να την απολαύσετε σε παλιά γαλλικά film noire και σε κωμωδίες του Λουί Ντε Φινές (τις οποίες αν και ξεχασμένες, τις συνιστούμε ανεπιφύλακτα).