Το διάσημο σήμα υπάρχει από την εποχή που ο René Lacoste, ο διάσημος σχεδιαστής και εξαίσιος τενίστας, αποφάσισε να λανσάρει το πόλο μπλουζάκι για μεγαλύτερη άνεση στις κινήσεις του τένις, ο κροκόδειλος (παρατσούκλι που του είχαν δώσει οι φίλαθλοι επειδή ήταν ταχύτατος ακριβής και επίμονος), βρισκόταν σε κάθε μπλουζάκι.
Πρόσφατα ωστόσο, η Lacoste αποφάσισε να προωθήσει μία νέα σειρά περιορισμένης έκδοσης με δέκα υπό εξαφάνιση είδη του ζωικού βασιλείου, όπως ο τίγρης της Σουμάτρα, ο παπαγάλος Κακάπο και ο ρινόκερος της Καλιφόρνια.
Η καμπάνια της Lacoste είναι μέρος του προγράμματος της Διεθνούς Ένωσης για την Διατήρηση της Φύσης «IUCN», με τίτλο: «Σώστε το είδος μας».
Στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού, η Lacoste θα παρουσιάσει τα γνωστά πόλο μπλουζάκια, αντικαθιστώντας το σήμα του κροκόδειλου με είδη προς εξαφάνιση.
Ο αριθμός παραγωγής της κάθε μπλούζας θα αντιστοιχεί στον αριθμό του πληθυσμού των σπάνιων ζώων που απομένουν στη φύση, σύμφωνα με της εκτιμήσεις των ειδικών της διεθνούς ένωσης.
Η καμπάνια της Lacoste ενθαρρύνει τους πελάτες της να συμμετέχουν στον αγώνα κατά της εξαφάνισης των σπάνιων ειδών, αγοράζοντας τις μπλούζες μέσω του e-shop. Η τιμή κάθε μπλούζας είναι 150 ευρώ.