Η Coca Cola, σύμφωνα με το BBC, χαρακτηρίζει το νέο της αναψυκτικό ως «μοναδικό» στην ιστορία των 125 χρόνων της. Οι τρεις κατηγορίες διαφέρουν ως προς την περιεκτικότητα σε αλκοόλ: Ξεκινούν από 3% και φθάνουν έως 8%. Θέλοντας να μην «σπάσει» την παράδοση, η εταιρεία έχει κρατήσει τη γνωστή ως τώρα συνταγή, αλλά τα αφεψήματα σχετίζονται λίγο με τα διάσημα Chu-Hi, τα οποία είναι μία μίξη ενός τοπικού ποτού με ποικιλία φρούτων.
Τα Chu-Hi (Shochu highball) έχουν κυκλοφορήσει ως εναλλακτική της μπύρας και έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλή, ειδικά στο γυναικείο φύλο.
H Coca Cola, δυστυχώς, δεν σκοπεύει να διανέμει το συγκεκριμένο προϊόν εκτός Ιαπωνίας.