Το Watch υφίσταται σαν ένα προσωποποιημένο video feed στο Facebook και έχει σχεδιαστεί για να αποτελέσει μια social εμπειρία, με τους χρήστες να έχουν τη δυνατότητα να δουν σχόλια που κάνουν άλλοι άνθρωποι κατά την προβολή του.
Το Facebook υποστήριξε πως η εξάπλωση της διαθεσιμότητας του Watch θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες για τους δημιουργούς και τους εκδότες σε ολόκληρο τον κόσμο, θα "κόψει" 45% από τα διαφημιστικά έσοδα και θα προσφέρει το υπόλοιπο στους video publishers.
Σε σχετικό blog post για την παγκόσμια επέκταση του Watch, ο επικεφαλής του video στο Facebook, Fidji Simon ανέφερε πως περισσότεροι από 50 εκατομμύρια άνθρωποι στις ΗΠΑ κάνουν χρήση της νέας πλατφόρμας, ενώ ο συνολικός χρόνος που ξοδεύεται για την παρακολούθηση video σε αυτή έχει τετραπλασιαστεί από το ξεκίνημα του 2018.
Το Facebook Watch είναι διαθέσιμο σε χρήστες iOS και Android, ενώ μπορεί να γίνει προσβάσιμο μέσω Apple TV, Samsung Smart TV, Amazon Fire TV, Android TV, Xbox One και Oculus.
Πηγή: reporter.gr