Θυμίζουμε ότι στον πρόσφατο διαγωνισμό δεν υπήρξε προσφορά για την εταιρεία τροχαίου υλικού Rosco.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2015 παρουσίασε έσοδα 125,272 εκατ. ευρώ από 140,788 εκατ. ευρώ το 2014. Από αυτά τα 50 εκατ. ευρώ και τις δύο χρονιές είναι κρατική επιχορήγηση. Aν δεν υπήρχε η κρατική επιχορήγηση η εταιρεία θα ήταν ζημιογόνος.
Απλώς και μόνο να αναφερθεί ότι το λειτουργικό κόστος ανήλθε το 2015 σε 118,984 εκατ. ευρώ, δηλαδή πολύ ανώτερο από τα έσοδα χωρίς την επιχορήγηση.
Με την επιχορήγηση η εταιρεία εμφάνισε κέρδη προ φόρων 2,749 εκατ. ευρώ από 1,471 εκατ. ευρώ το 2014.
Πηγή: reporter.gr