Η εταιρεία παροχής υπηρεσιών Deloitte προβλέπει ότι οι πωλήσεις των LPs θα συνεχίσουν την αυξανομένη πορεία των πωλήσεων τους το 2017, για να καταγράψουν διψήφια αύξηση, για έβδομη συνεχή χρονιά, καθώς οι άνθρωποι συνεχίζουν να προτιμούν τη φυσική μορφή του ήχου που παράγει το βινύλιο.
Μέχρι πριν από μια δεκαετία, ο 12-ιντσών δίσκος θεωρείτο ευρέως ότι είναι σε παρακμή, αλλά η Deloitte προβλέπει τώρα ότι θα δημιουργήσει 15-18 τοις εκατό αύξηση των ετήσιων πωλήσεων.
Τον Δεκέμβριο, ο Entertainment Retailers Association ανέφερε ότι οι πωλήσεις βινυλίου ξεπέρασαν τις ψηφιακές λήψεις για πρώτη φορά αυτόν τον αιώνα. Οι πωλήσεις των δίσκων 12-ιντσών αυξήθηκαν κατά περισσότερο από το ήμισυ το 2015, καταγράφοντας 25-ετή υψηλό της τάξης των 3,2 εκατ.
Φαίνεται, ότι μια νοσταλγία για την υλική υπόσταση και την αυθεντικότητα του βινυλίου, κυριεύει τους ανθρώπους. Το ίδιο συμβαίνει και με τη δημοτικότητα των γεγονότων, όπως η «Record Store Day» κατά την οποία γιορτάζεται η ατομικότητα των ανεξάρτητων πωλητών δίσκων βινυλίου, και η οποία έχει τροφοδοτήσει μια εκρηκτική ανάπτυξη των πωλήσεων τους, αν και η Deloitte δήλωσε ότι μπορεί να αρχίσει να αδυνατίζει το τρέχον έτος.
Οι πωλήσεις βινυλίου στις ΗΠΑ μειώθηκαν 6 τοις εκατό κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016 και ο αριθμός των ατόμων που είναι πρόθυμα να δαπανούν κατά μέσο όρο 20 δολάρια σε ένα δίσκο μπορεί να φτάνει στα όρια του, αναφέρει στην έκθεση της η Deloitte.
Ο Paul Lee, επικεφαλής τεχνολογίας της Deloitte, των μέσων ενημέρωσης και έρευνας τηλεπικοινωνιών, δήλωσε ότι παρά την πανταχού παρουσία των υπηρεσιών streaming μουσικής που σημαίνει ότι η μουσική είναι πιο προσιτή από ποτέ, "οι καταναλωτές επιλέγουν να αγοράσουν κάτι απτό και νοσταλγικό και σε τιμές που παρέχουν οι δισκογραφικές εταιρείες με σημαντικά έσοδα".
Ο κ. Lee υπολείπονταν μια πλήρους κλίμακας έρευνας για την αναβίωση του βινυλίου ως ηγετική μορφή μουσικής, ωστόσο, δήλωσε ότι "είναι απίθανο να είναι η κύρια πηγή ανάπτυξης για τη μουσική βιομηχανία", ενώ συμπλήρωσε πως "το μέλλον της μουσικής, τόσο από την άποψη των εσόδων, όσο και της κατανάλωσης, είναι όλο σχετικά με την ψηφιακή, και αυτό είναι όπου το κύριο βάρος της εστίασης του κλάδου θα πρέπει να είναι".
Τα τελευταία στοιχεία από την British Phonographic Industry, δείχνουν επίσης ότι το streaming πρωτοπορεί.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, συνολικά 44.9bn streaming ήχου έλαβαν χώρα το 2016, καταγράφοντας αύξηση έως 67,5 τοις εκατό για το προηγούμενο έτος και 500 τοις εκατό αύξηση από το 2013. Το streaming αντιπροσωπεύει πλέον το 36,4 τοις εκατό της συνολικής κατανάλωσης της μουσικής.