The Lover (1984) Marguerite Duras
«Μου μιλάει, λέει ότι γνώριζε αμέσως, όταν διασχίζαμε τον ποταμό, ότι θα ήμουν έτσι μετά από τον πρώτο μου εραστή, ότι θα αγαπούσα τον έρωτα, λέει ότι ξέρει τώρα ότι θα τον εξαπατήσω και θα εξαπατήσω όλους τους άνδρες που είμαι πάντα. Λέει ότι γι 'αυτόν είμαι η αιτία της δικής του δυστυχίας. Είμαι ευχαριστημένη με όλα όσα μου είπε, και το λέω. Γίνεται τραχύς, απελπισμένος, ρίχνει τον εαυτό του επάνω μου, καταβροχθίζει τα μικρά μου στήθη, φωνάζει. Κλείνω τα μάτια μου και νοιώθω την έντονη ευχαρίστηση. Νομίζω ότι έχει συνηθίσει σε αυτό τον τρόπο σεξ, αυτός είναι ο σκοπός του στη ζωή, έρωτας, τίποτα άλλο».
Hopscotch (1963) Julio Cortázar
«Στη συνέχεια τα χέρια μου θέλουν να κρυφτούν στα μαλλιά σου, σιγά-σιγά τα χαϊδεύω, ενώ φιλιόμαστε με στόματα γεμάτα λουλούδια ή ψάρια, ζωντανές κινήσεις, σκοτεινό άρωμα. Και αν δαγκώνουμε ο ένας τον άλλον, ο πόνος είναι γλυκός και αν πνιγούμε σε μια σύντομη και τρομερή πνοή, αυτός ο άμεσος θάνατος είναι όμορφος».
The Claiming of Sleeping Beauty (1996) Anne Rice
«Τα στήθη της ήταν πρησμένα και κόκκινο. Καθώς οδήγησε το όργανο του μέσα της, ένιωσε να τρέμει βίαια με απρόθυμη ευχαρίστηση. Έβγαλε μια φοβερή κραυγή καθώς τέντωσε το χέρι πάνω από το στόμα της. Έτρεμε τόσο βίαια, που τον τράβηξε άγρια πάνω της».
Lady Chatterley's Lover (1928) D. H. Lawrence
«Στη συνέχεια, καθώς άρχισε να κινείται, μέσα στον ξαφνικό οργασμό της, ξύπνησε με τις νέες περίεργες συγκινήσεις της που ένοιωθε μέσα της. Κτυπιόταν, κυματίζοντας, σαν μια επικάλυψη από μαλακές φλόγες, μαλακές σαν φτερά, τρέχοντας σε σημεία λαμπρότητας, εξαίσια, έλιωσαν όλα μέσα της. Ήταν σαν τις καμπάνες που σιγά, σιγά φτάνουν στο αποκορύφωμα».
Lolita (1955) Vladimir Nabokov
«Φορούσε ένα καρό πουκάμισο, μπλου τζιν και αθλητικά παπούτσια. Κάθε κίνηση που έκανε στον καυτό ήλιο ερέθιζε την πιο μυστική και ευαίσθητη χορδή του σώματος μου».
“Love Letters to Nora Barnacle” James Joyce
«8 Δεκεμβρίου 1909. Λες πως όταν γυρίσω πίσω θέλεις να μου γλείψεις το πέος μου και εγώ το αιδοίο σου. Ελπίζω ότι θα με εκπλήξεις κάποια στιγμή όταν κοιμάμαι ντυμένος, έρθεις πάνω μου και με μια λάμψη πόρνης στα δαιδαλώδη μάτια σου, απαλά με γυρίσεις, μου ξεκουμπώσεις το παντελόνι μου και απαλά βάλεις το πέος μου στο υγρό σου στόμα, να το γλείψεις μέχρι να γίνει πιο σκληρό και το παχύρρευστο σπέρμα μου να πλημυρίσει το στόμα σου. Κάποια στιγμή θα σε εκπλήξω και εγώ όταν κοιμάσαι, θα σηκώσω την φούστα σου και θα ανοίξω τα καυτά χείλη του αιδοίου σου και στη συνέχεια, ξαπλώσω και θα αρχίσω απαλά να γλείψω το θάμνο σου γύρω από το αιδοίο σου. Θα αρχίσεις να ερεθίζεσαι και τότε θα γλείψω τα χείλη του αιδοίου σου»
Fanny Hill (1748) John Cleland
«Από την πλευρά μου, ήμουν μπερδεμένος και έξω από τον εαυτό μου. Τα συναισθήματα τόσο καινούργια ήταν πάρα πολλά για μένα. Οι αισθήσεις μου ήταν καυτές, σε εγρήγορση και με κυρίευσε μια συγκίνηση που με ελευθέρωσε από κάθε σκέψη. Δάκρυα ευχαρίστησης κύλησαν από τα μάτια μου και κάπως σίγασαν την πυρκαγιά που ένοιωθα σε όλο μου το κορμί».
The Bluest Eye (1970) Toni Morrison
«Σκέφτομαι τις πυκνές, μπερδεμένες τρίχες στο στήθος του, τα μυώδη στήθη του πρησμένα, κάνουν τις ρώγες του μαστού μου να ... Προτιμώ να ξυπνήσω και να γυρίσω προς αυτόν αλλά δεν ανοίγω τα πόδια μου. Θέλω να τα ανοίξει εκείνος για μένα. Το κάνει, και είμαι υγρή καθώς τα δάχτυλά του είναι δυνατά και σκληρά. Είμαι πιο απαλή από ποτέ άλλοτε. Με όλη μου τη δύναμή μου πιέζω το κορμί μου στο χέρι του».
Ακριβώς λοιπόν, όπως στη λογοτεχνία βρίσκεται το πνεύμα του ερωτισμού, το ίδιο συμβαίνει σε άλλες εκφράσεις τέχνης όπως ο κινηματογράφος, η ζωγραφική, η γλυπτική ή η μουσική. Ανακαλύψτε τα πιο οικεία μυστικά του δέρματος, των λέξεων και του κόσμου. Είμαστε ερωτικά θηλαστικά που πρέπει να δοκιμάσουν τα υγρά της αγάπης για να λαμπρύνουμε τις τις μέρες μας.