Το καφέ, που πλέον σερβίρει την εκλεκτή πελατεία του , προσφέρει τη δυνατότητα στους εγχώριους πελάτες του Tiffany & Co's, στην 5η Λεωφόρο, αλλά και τους ξένους τουρίστες που το επισκέπτονται και αντιπροσωπεύουν ένα μεγάλο τμήμα του αγοραστικού του κοινού, να αισθανθούν, έστω και για λίγο, σαν τη λαμπερή πρωταγωνίστρια της ταινίας, τη Χόλι Γκολάιτλι, την οποία ενσάρκωσε η Χέπμπορν.
Ντυμένη με ένα υπέρκομψο μαύρο φόρεμα Givenchy και μαργαριτάρια, η Χέπμπορν αναδείχθηκε σε αδιαμφισβήτο fashion icon, ενώ το απαράμιλλο στιλ της, όπως πιστεύουν και οι υπεύθυνοι του Tiffany, συνεχίζουν να το αναζητούν στις βιτρίνες του οι πελάτες του.
Όπως πολλά ιστορικά καταστήματα, το Tiffany έδωσε μάχη προκειμένου να βρει ανταπόκριση από τους νεότερους καταναλωτές, πολλοί εκ των οποίων σνόμπαραν τα παραδοσιακά κοσμήματα, όπως τα διαμαντένια μονόπετρα, το σήμα κατατεθέν του καταστήματος.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής του να προσελκύσει το ενδιαφέρον των 20αρηδων, η εταιρεία παρουσίασε πιο μοντέρνες συλλογές, όπως την Tiffany HardWear, έπειτα από συμφωνία με το αστέρι της ποπ, τη Λέιντι Γκάγκα, νωρίτερα φέτος.
Το νέο Blue Box Café που στεγάζεται στον τέταρτο όροφο του καταστήματος έχει σχεδιαστεί ειδικά για τους «καταναλωτές που πάντα ονειρεύονταν να πάρουν Πρωινό στο Τίφανι», τονίζεται σε μια ανακοίνωση.
Στο καφέ μπορεί κανείς να δοκιμάσει πρωινό στην τιμή των 29 δολαρίων. Το μενού βασίζεται στην "κλασική αμερικανική κουζίνα εμπλουτισμένο με την υψηλότερη ποιότητα και τοπικά προϊόντα".