-Ο Μπέργκμαν έγραψε το σενάριο της Περσόνα σε 14 ημέρες, ενώ βρισκόταν στο νοσοκομείο. Προηγούμενοι τίτλοι για την ταινία ήταν οι «κινηματογράφιση», «σονάτα για δύο γυναίκες», «ενα κομμάτι σινεμά» και «Opus 27».
-Το παιδί που παίζει στην έναρξη της ταινίας, ο Jörgen Lindström, παίζει και στην ταινία «Η σιωπή», πάλι του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν.
-Όλες οι σκηνές που αφορούν την Ελισάβετ στη θάλασσα, έχουν γυριστεί στο νησί Fårö, δίπλα σχεδόν στην ακτή που γυρίστηκε 5 χρόνια νωρίτερα το «μέσα από τον σπασμένο καθρέφτη.
-Για όσους δεν γνωρίζουν, αρχικά ο Μπέργκμαν σχεδίαζε να αφαιρέσει από το σενάριο τη σκηνή όπου η νοσοκόμα Άλμα (Άντερσον) περιγράφει στην Ελισάβετ μια ερωτική εμπειρία μεταξύ μιας φίλης και δύο αγοριών. Η Άντερσον έπεισε τον Μπέργκμαν να γυρίσουν την σκηνή, αλλά μόνο αφού ξαναγράψει κάποιες φράσεις που εκείνη πίστευε ότι καμία γυναίκα δεν θα μπορούσε να πει. Την γύρισαν, ενώ ο Μπέργκμαν έμεινε ικανοποιημένος και την κράτησε στην ταινία. Παρόλα αυτά, όπως φαίνεται, κάτι δεν του άρεσε στο voiceoverτης Άντερσον. Τελικά γύρισαν όλο το μονόλογο στο μιξάζ.
-Η Λιβ Ούλμαν φοβάται έντονα τα σπασμένα γυαλιά. Ο Μπέργκμαν δούλεψε το σενάριο με αυτό το φόβο, κάτι το οποίο φαίνεται καθαρά στη σκηνή όπου η Άλμα κάθεται έξω στον ήλιο, πικραμένη από την συμπεριφορά της Ελισάβετ και για όσα έγραψε στον γιατρό για την ίδια. Η Άλμα σπάει κατά λάθος ένα ποτήρι στο μονοπάτι και επίτηδες το αφήνει εκεί.
- Ο Μπέργκμαν συνέλαβε την ιδέα της «συγχώνευσης» των δύο προσώπων στο μοντάζ. Το έδειξε μετά στις Άντερσον και Ούλμαν και καμία από τις δύο δεν αναγνώριζε τον εαυτό της στην τελική εικόνα.
-Κατά τη διάρκεια του επτάλεπτου «προλόγου» της Personaεμφανίζονται τρία καρέ ενός πλάνου από ένα ερεθισμένο πέος. Ο Μπέργκμαν αναγκάστηκε να κόψει το συγκεκριμένο πλάνο από την ταινία για την διανομή στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Μεγάλη Βρετανία.