Η απόφαση δεν είναι εύκολη, είτε πρόκειται για πολιτική προσωπικότητα, είτε για αστέρες του αθλητισμού, της έβδομης Τέχνης, της τηλεόρασης κλπ. Αν προσθέσουμε και ορισμένα στοιχεία της προσωπικότητάς τους, όπως τις αξίες που αντιπροσωπεύουν, τη δημοτικότητα, τη γοητεία ή το sex appeal, που διαθέτουν, τα επιτεύγματα τους κλπ. τότε η απόφαση είναι ακόμα πιο δύσκολη.
Οι προσωπικότητες, στις περισσότερες περιπτώσεις, επηρεάζουν τους καταναλωτές θετικά, γιατί τους ικανοποιούν την επιθυμία και τη φιλοδοξία, της ταύτισης τους με αυτό που αντιπροσωπεύουν, τους κάνουν να νοιώθουν ξεχωριστοί. Σε πολλές περιπτώσεις προσδίδουν κύρος, ιδιαίτερα όταν διαφημίζουν υπηρεσίες ή οργανισμούς. Φανταστείτε, τι θα προσέδιδε στο κύρος ενός χρηματοπιστωτικού οργανισμού, η χρησιμοποίηση του Warren Buffett, η κάποιου άλλου σύγχρονου ηγέτη στον τομέα της οικονομίας, στην εταιρική του καμπάνια.
Εξάλλου, όπως δείχνει έρευνα, σε δείγμα 2.185 ενηλίκων καταναλωτών που διεξήχθη στο διαδίκτυο, μερικοί τύποι προσωπικοτήτων, μπορούν να βοηθήσουν και να πείσουν κάποιον καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν που διαφημίζουν. Ένας σημαντικός παράγοντας, είναι βέβαια και το target group στο οποίο απευθύνονται. Σε μερικά γκρουπ μπορεί να έχουν αποτέλεσμα και σε αλλά όχι.
Όσον αφορά το ποιοι είναι πιο πειστικοί, έτσι ώστε οι διαφημίσεις στις οποίες πρωταγωνιστούν να καταλήξουν στην πώληση του προϊόντος/υπηρεσίας, οι αθλητές φαίνεται πως υπερισχύουν. Συγκεκριμένα ένας στους πέντε αμερικανούς (21%), θεωρεί τους αθλητές πιο πειστικούς στην διαφήμιση ενός προϊόντος/υπηρεσίας το 18% τους αστέρες του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, το 14% τους μουσικούς και τους τραγουδιστές και το 10% τις πρώην πολιτικές φυσιογνωμίες.
Σχετικά με το αποτέλεσμα της πειστικότητας στα διάφορα ηλικιακά γκρουπ, περίπου οι μισοί από την ηλικία των 55 ετών και άνω (46%), θεωρούν τους μεγάλους ηγέτες επιχειρήσεων ως πιο πειστικούς σε σύγκριση με το 28% της ηλικίας των 18-34. Το ένα τέταρτο αυτών (18-34) θεωρούν τους αστέρες της τηλεόρασης και του κινηματογράφου ως πλέον πειστικούς, ενώ μόνο το 15% στις ηλικίες των 55 και άνω φαίνεται πως πιστεύει το ίδιο.