Η Ace Metrix κατέληξε σε αυτό το συμπέρασμα από την κατάταξη στις μάρκες κινητών που βασίζονται στο μέσο όρο του Ace Score, ένα σύνθετο αριθμό που κατατάσσει κάθε μια από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις στις ΗΠΑ. Διερευνά μέσω δημοσκοπήσεων τους καταναλωτές σχετικά με την παρακολούθηση των εν λόγω διαφημίσεων αλλά και την πειστικότητα τους . Το Ace Score των διαφημίσεων της Kindle, έφτανε κατά μέσο όρο το 578, ενώ αντιστοίχως για τη Samsung ήταν 558 και για την Apple 553.
Ο θρίαμβος της Amazon σε αυτή την κατηγορία είναι αξιοσημείωτος. Σύμφωνα με την Ad Age Data Center, η εταιρεία δαπάνησε 147.800.000 δολάρια ΗΠΑ σε τηλεοπτική διαφήμιση, δηλαδή κατά πολύ λιγότερα από τα 575.200.000 δολάρια της Apple και τα 451.800.000 δολάρια που δαπάνησε η Samsung.
Στην έκθεση της Ace Metrix γίνεται σαφές ότι Kindle κέρδισε την κατηγορία επειδή οι διαφημίσεις της εστίασαν στην ευχρηστία και στην απλότητα των προϊόντων της. Αυτά τα χαρακτηριστικά ήταν εμφανή στις δύο πιο δημοφιλείς διαφημίσεις της, που υποστηρίχθηκαν από το βίντεο tech της Kindle, που εμφανίζει μια ελκυστική γυναίκα με το όνομα "Mayday Amy" να δείχνει σε εμβρόντητους άνδρες πώς να χρησιμοποιούν τις δικές τους συσκευές.
Η έκθεση αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει τη δημοτικότητα της Amazon που προέκυψε από τα ευρήματα του You Gov Brand index, μια μελέτη που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο διαπιστώνοντας ότι το «everything store - κατάστημα για τα πάντα» ήταν η μάρκα για την οποία οι καταναλωτές των ΗΠΑ είχαν την μεγαλύτερη εκτίμηση κατά το 2013.
Πηγή: Business Insider