ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Tα πολλά πόστερ του "La La Land"

Tweet
Share
Tweet
Share

Πολλές οι υποψηφιότητες της ταινίας του 32χρονου Damien Chazelle, 14 στο σύνολο.

Πολλά και τα βραβεία που απέσπασε, 6 στον αριθμό, τα περισσότερα της βραδιάς.

Πολλά και διάφορα και τα πόστερ που σχεδιάστηκαν για την προώθησή τoυ μιούζικαλ ,από την εταιρεία διανομής Lionsgate.

Ο αντιπρόεδρος της εταρείας, Douglas Lloyd, σχολιάζει μερικά από αυτά.

 

26OSCARSPOSTER1 superJumbo"City of Stars"  Στο πρώτο πόστερ, που κυκλοφόρησε ταυτόχρονα με το teaser της ταινίας, οι πρωταγωνιστές τοποθετούνται ανάμεσα στα πλήκτρα του πιάνο. Η γραμμική απεικόνιση του οργάνου συνδέει άμεσα την αφίσα με την αισθητική της Τζαζ, ενώ η μονοχρωμία αποτελεί σημείο αναφοράς στην δισκογραφική "Blue Note" που αναφέρεται συχνά στο φιλμ. "Για την onlain προώθηση, το εικαστικό προσαρμόστηκε σε τετράγωνο μέγεθος, ώστε να παραπέμπει σε εξώφυλλο βινυλίου. Στην κάτω δεξιά γωνία, υπάρχει το περίγραμμα του λογοτύπου της δισκογραφικής", επισημαίνει ο Douglas.

 

26OSCARSPOSTER2 superJumbo"Audition"  Στη δεύτερη αφίσα, που κυκλοφόρησε μαζί με το teaser της σκηνής της οντισιόν, η δυνατή εικόνα της εισόδου της πρωταγωνίστριας στη σκηνή επεξεργάστηκε χρωματικά, ώστε να αποκτήσει κλασική Τζαζ αισθητική και η βαριά και απλή γραμματσειρά υπενθυμίζει και πάλι τη σύνδεση του έργου με τη δισκογραφική Blue Note το περίγραμμα του λογοτύπου της οποίας και πάλι είναι εμφανές στο πόστερ.

 

26OSCARSPOSTER3 superJumbo"Start a Fire"  Η χρωματική παλέτα διαφοροποιείται αυτη τη φορά. Το βάρος πέφτει στον συμπρωταγωνιστή, τον Αφροαμερικανό τραγουδιστή, τραγουδοποιό και πιανίστα της Τζαζ, John Legend. Η αφίσα κυκλοφόρησε μαζί με το τρέιλερ του jazz-pop υβριδίου "Start a Fire" που συνέθεσε ο καλλιτέχνης ειδικά για την ταινία. "Το πορτοκαλί, δίνει μία νότα από τη σπιρτάδα του τραγουδιού ενώ οι κάθετες γραμμές δίνουν την αίσθηση της ρυθμική κίνησης", εξηγεί ο Douglas. Το περίγραμμα του λογότυπου της Blue Note τοποθετείται δίπλα από τον τίτλο του μιούζικαλ.

 

26OSCARSPOSTER4 superJumboΦεστιβάλ Βενετίας  Η βασική αφίσα κυκλοφόρησε όταν η ταινία άνοιξε το φεστιβάλ κινηματογράφου της Βενετίας. Στόχος της δημιουργικής ομάδας ήταν να "πιάσει" την μαγική ώρα στην απόχρωση του ουρανού κάτι που κυριαρχεί στην ταινία. "Επρεπε να χωρέσει ολόκληρη η αίσθηση του φιλμ σε αυτή την μοναδική αφισά" προσθέτει ο Douglas.

26OSCARSPOSTER5 superJumboImax Version  Mία πολύ διαφορετική προσέγγιση για την διαφορετική εμπειρία του imax. Οι υδατογραφίες των προωταγωνιστών παραπέμπουν στην χρυσή εποχή του Χολυγουντ και το λογότυπο της Blue Note επανεμφανίζεται. "Αν κοιτάξει κανείς προσεκτικά θα παρατηρήσει πως το φόρεμα της πρωταγωνίστριας μοιάζει να χορεύει" τονίζει ο Douglas.

 

26OSCARSPOSTER6 superJumboChinese Version  To πόστερ αυτό σχεδιάστηκε από την Joy Pictures, εταιρεία διανομής της ταινίας στην Κίνα. Η χαρακτηριστική σκήνη του χορού, αυτή την φορά τοποθετείται πάνω στην κεφαλή της βελόνας ενός πικάπ, που συνδέεται με τα αστέρια.

 

πηγή: The New York Times Magazine

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman