Βρετανοί επιστήμονες διαπίστωσαν ότι όσο περισσότερη ώρα βρίσκονται τα παιδιά μπροστά από μία οθόνη παίζοντας, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να επηρεαστεί η συμπεριφορά τους και οι επιδόσεις τους στο σχολείο, ανεξάρτητα από το περιεχόμενο που παρακολουθούν. Και πάλι, όμως ακόμη και εάν η διάρκεια του παιχνιδιού είναι αυξημένη, ο βαθμός επίδρασής πάνω στα παιδιά είναι περιορισμένος, υποστηρίζουν.
Τα παιδιά που παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια με άλλους παίκτες φαίνεται ότι διευκολύνονται στο να συνδεθούν με άλλα παιδιά στην πραγματική ζωή.
Οσοι από την άλλη, προτιμούσαν τα «μοναχικά» παιχνίδια είχαν μεν δυσκολίες με τους συνομιλήκους τους, αλλά παρουσίαζαν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα πάνω των 200 παιδιών ηλικίας 10 και 11, ενώ ερωτήθηκαν και οι δάσκαλοί τους για τις επιδόσεις και την συμπεριφορά τους.
Πηγή:The Telegraph