Έτσι η Anderson ξεκίνησε μια πολλά υποσχόμενη μαζί του συνεργασία μέσα από ένα συμβόλαιο έξι ετών. Όταν οι Wailers έκαναν τα πρώτα τους βήματα, εκείνη απαθανάτιζε την καθημερινή τους ζωή συγκεντρώνοντας πλούσιο υλικό, το οποίο σήμερα εκτίθεται στη γκαλερί Dadiani Fine Art στο Λονδίνο.
Μέχρι το 1973 ο Bob Marley είχε γίνει σύμβολο του παναφρικανισμού, ενώ γνωστός ήταν και για τη δράση του για τα δικαιώματα του τρίτου κόσμου. Ο θρύλος της reggae ήταν ένας μικρός επαναστάτης που προσπαθούσε να ανακαλύψει τον εαυτό του και να απελευθερωθεί από όσα τον βασάνιζαν χωρίς ωστόσο να είναι σίγουρος για τη μοίρα του. Στις φωτογραφίες που τον τραβά η Anderson προσπαθεί να αλλάξει ένα λάστιχο στους καυτούς δρόμους του Kingston, ενώ σε μια άλλη στέκεται μόνος και σκεπτόμενος χαζεύοντας το απέραντο μιας παραλίας.
Οι επιμελητές της έκθεσης στη γκαλερί επέλεξαν μικρές εκτυπώσεις ενώ παρενέβησαν λίγο στο υλικό, δίνοντας την ευκαιρία στο κοινό να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα για τον μυθικό Marley. Oι εικόνες τοποθετημένες σε λεπτά μαύρα πλαίσια ομαδοποιούνται. Το αποτέλεσμα είναι ιμπρεσιονιστικό. Παρουσιάζει μια προσωπικότητα που είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτή σε όσους ψάχνουν συνεχώς ένα καλούπι για να τοποθετήσουν τον Bob Marley.
Στη σειρά “Evening Meditation” ο καλλιτέχνης κάνει τζόκινγκ, δείχνει συνοφρυωμένος, χαμογελά στην παραλία, κάνει καθημερινές δουλειές. Οι εικόνες είναι διαφορετικές από αυτές που πλασάρουν στην κοινωνία του θεάματος όσοι ασχολούνται με τη ζωή του.
Φυσικά ανάμεσα στις φωτογραφίες βρίσκονται και οι συνηθισμένες λήψεις του Marley, όμως κι αυτές περιλαμβάνονται σε ένα ημερολόγιο με αυθεντικές στιγμές καθημερινότητας πέρα από τα εξώφυλλα δίσκων και τα διαφημιστικά.
Στην πραγματικότητα η έκθεση βάζει τέλος στα σενάρια που θέλουν τον Bob Marley να διαδίδει μόνος του τη reggae μουσική και τις αρχές του ρασταφαριανισμού. Στη φωτογραφία (1973) οι Wailers απολαμβάνουν τον ήλιο μιας σχετικά ζεστής ημέρας στο Λονδίνο, κατά τη διάρκεια περιοδείας τους. Ο Marley κάθεται δίπλα στον Bunny Wailer, του οποίου ο ρόλος ήταν καθοριστικός για την εξέλιξη του γκρουπ. Αργότερα, ο Bunny, ένας επίσης γνήσιος οπαδός του ρασταφαριανισμού, θα αποχωρήσει από τη μπάντα, ανίκανος να συμβιβαστεί με τη λογική της Island Records που ήθελε τους Wailers να δίνουν συναυλίες στα μεγαλύτερα κλαμπ της Αμερικής.
Σε μια φωτογραφία αποκαλύπτεται επίσης η στενή σχέση του καλλιτέχνη με την ίδια την Anderson. Συχνά εκείνη του έδινε ιδέες για τα τραγούδια του και σε κομμάτια όπως τα “Jah” (or Lord), “Rasta Man Chant” και “Jah Live” διατύπωναν μαζί την ιδεολογία τους για τον πολιτισμό της Τζαμάικας.
Οι φωτογραφίες λειτουργούν σαν μια καλή βιογραφία. Βοηθούν στην άρση μερικών στερεοτύπων που έχουν δημιουργηθεί γύρω από το όνομά του, ενώ δίνουν μια γεύση για το πώς μια τέτοια εμβληματική προσωπικότητα κατάφερε να ενσαρκώσει τον ιδεαλισμό της εποχής του. Όσοι αγαπούν το Bob Marley και την κουλτούρα του πρέπει να τη δουν.