Στο συγκεκριμένο project κατέγραψε τη διάσημη διαδρομή των λεωφορείων, που όμως εκείνη την εποχή προκάλεσε διαμαρτυρίες για φυλετικό διαχωρισμό. Αφού πέρασε δύο χρόνια φωτογραφίζοντας ανθρώπους μέσα σε ένα βάναυσα φτωχό μπλοκ, εκείνο του Harlem στην Ανατολική 100ή οδό, το 1970 το φλας του έλαμψε στα ζωηρά χρώματα του τότε ανασφαλή υποκόσμου του μετρό της Νέας Υόρκης.
Το 1964 το Esquire τον έστειλε δυτικά για να φωτογραφίσει στο Λος Άντζελες μια σειρά από εικόνες. Ωστόσο λόγω της τότε κατακραυγής, η σειρά δεν είχε δημοσιευθεί από κανέναν. Σήμερα το Steidl, με τίτλο «Los Angeles 1964″ αποφασίζει να εκδώσει την παλιά δουλειά του Bruce Davidson, αντικρίζοντας τεράστια απήχηση από το κοινό, εξαιτίας της ίντριγκας γύρω από το έργο.