Βλέπουμε τηλεόραση 14 ώρες την εβδομάδα
Ενδεικτική της καθυστέρησης με την οποία οι Έλληνες εξοικειώθηκαν με τις νέες τεχνολογίες είναι το γεγονός ότι η χώρα περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στην σχετική μελέτη της Ericsson για την τηλεόραση, τα μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Ωστόσο εξακολουθούμε να παρακολουθούμε περισσότερη τηλεόραση - με την παραδοσιακή της μορφή - από ότι ο μέσος όρος καθώς το 77% δηλώνει ότι το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του είναι καθηλωμένο στους δέκτες της τηλεόρασης. Συγκεκριμένα οι Έλληνες παρακολουθούν 14 ώρες την εβδομάδα τηλεόραση. Τα laptop «ακολουθούν» με 11 ώρες εβδομαδιαίως, οι υπολογιστές με 10,5 ώρες, οι συσκευές tablets και τα έξυπνα κινητά με 4,5 ώρες αντίστοιχα.
Πότε βλέπουμε τηλεόραση;
Το βράδυ στο σπίτι, ή όταν ξαπλώνουν στο κρεβάτι παρακολουθούν οι περισσότεροι Έλληνες τηλεόραση, ενώ οι νεαρότεροι τηλεθεατές παρακολουθούν τηλεοπτικό περιεχόμενο κυρίως το πρωί αλλά ακόμη και κατά την διάρκεια των μετακινήσεών τους.
Στην πλειονότητά τους οι τηλεθεατές δήλωσαν διατεθειμένοι να πληρώσουν για το περιεχόμενο ειδικά αν πρόκειται για νέες ταινίες (ταυτόχρονης κυκλοφορίας με τους κινηματογράφους), υψηλή ποιότητα εικόνας και υπότιτλους.
Κερδίζει έδαφος το streaming
Ιδιαίτερα αυξημένο (86%) είναι όμως και το ποσοστό όσων παρακολουθούν και streaming περιεχόμενο από το YouTube, ταινίες «κατεβασμένες» από το διαδίκτυο, ή και διαδικτυακές υπηρεσίες τηλεοπτικών σταθμών.
Η προτίμηση που έχουν αρχίσει να δείχνουν οι Έλληνες στις on demand υπηρεσίες επικεντρώνονται στο γεγονός ότι θέλουν να επιλέγουν τον χρόνο που θα παρακολουθήσουν μια εκπομπή και αυτό να γίνεται από συσκευή της αρεσκείας τους.
Περίπου το 50% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι προκειμένου να παρακολουθήσει μια τηλεοπτική σειρά, προτιμά να έχει στη διάθεσή του όλα τα επεισόδια ώστε να τα παρακολουθούν με τους ρυθμούς που εκείνοι επιλέγουν.
Ήξερες ότι έως το 2020:
-πάνω από το 90% του πληθυσμού παγκοσμίως θα έχει πρόσβαση σε ευρυζωνικές ασύρματες συνδέσεις
-ο όγκος των πληροφοριών που θα διακινείται θα έχει αυξηθεί στο 10πλάσιο
-το 50% του όγκου των πληροφοριών θα είναι video
-θα υπάρχουν 15 εκατ. συσκευές με ενεργοποιημένες υπηρεσίες video παγκοσμίως
-το 50% του περιεχομένου που θα παρακολουθείται θα είναι on demand