Το παγωτό με το όνομα «Gyeondyo-bar», το οποίο σημαίνει «κράτα γερά», είναι το πρώτο που κυκλοφόρησε, το οποίο έχει ως αποκλειστικό κοινό όσους υποφέρουν από τις επιπτώσεις του ποτού.
Διατίθεται σε αλυσίδα σούπερ μάρκετ και έχει ήδη κερδίσει την αγορά, με τους κατοίκους της Νότιας Κορέας να καταναλώνουν το περισσότερο αλκοόλ κατά κεφαλήν στην Ασία, λέει με το Reuters.
Όπως υποστηρίζει η εταιρεία παραγωγής, πρόκειται για το πρώτο παγωτό που νικά το hangover, χρησιμοποιώντας μία κορεατική συνταγή του 17ου αιώνα και έχει γεύση γκρέιπφρουτ.
Μάλιστα, οι διάφορες θεραπείες για το hangover είναι ιδιαίτερα διαδεδομένες, με τα κέρδη των αντίστοιχων εταιρειών που τις διαθέτουν να ξεπερνούν τα 126 εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο και όπως φαίνεται, το νέο παγωτό αναμένεται να γίνει η νέα αγαπημένη «θεραπεία» των Νοτιοκορεατών.