McDonald's
Ναι, το "M" για την McDonald 's αν και απλό, είναι τόσο πετυχημένο. Ωστόσο, αν και η εταιρεία θέλησε να αλλάξει το λογότυπο του σχεδιασμού, ο αρμόδιος σύμβουλος και ψυχολόγος, Louis Cheskin, επέμεινε στις δύο χρυσές καμάρες που σχηματίζουν το γράμμα "M". Σύμφωνα μάλιστα με το BBC, είχε δηλώσει πως οι πελάτες αναγνωρίζουν ασυνείδητα στο λογότυπο το συμβολισμό του γυναικείου στήθους που τρέφει το βρέφος. Αλήθεια ή όχι το λογότυπό τους είναι αναγνωρισμένο παγκοσμίως.
Apple
Το λογότυπο της Apple αντιπροσωπεύει τον απαγορευμένο καρπό από τη βιβλική ιστορία της δημιουργίας του Αδάμ και της Εύας.
Adidas
Αν και στην αρχή, το λογότυπο αποτελούνταν αποκλειστικά από τρεις κάθετες γραμμές, η εταιρεία αποφάσισε να "γείρει" τις λωρίδες, ώστε να θυμίζει με βουνό, συμβολίζοντας τα εμπόδια που οι άνθρωποι πρέπει να ξεπεράσουν.
Volkswagen
Το "V" προκύπτει από το "Volks", που σημαίνει στα γερμανικά, άνθρωπος και το "W" από τη λέξη "Wagen" που σημαίνει αυτοκίνητο. Ένα αυτοκίνητο για τους ανθρώπους.
Mercedes-Benz
Το αστέρι της Mercedes-Benz αντιπροσωπεύει την κυριαρχία της εταιρείας σε ποιότητα και στυλ πάνω σε γη, θάλασσα και αέρα.
TOYOTA
Mitsubishi
Το λογότυπο της Mitsubishi συνδυάζει τρία φύλλα του ιδρυτή της, Tosa Clan, με το έμβλημα των τριών διαμαντιών της οικογένειας Iwasaki.
Amazon
Το πορτοκαλί βέλος αν και παραπέμπει σε χαμόγελο, υπονοεί πως η Amazon ξεκινάει από το Α και τελειώνει στο Ω, προσφέροντας οποιοδήποτε προϊον.
VAIO
Το πρώτο μέρος του VAIO αποτελεί ένα αναλογικό σύμβολο και τα δύο τελευταία γράμματα δυαδικούς αριθμούς.