ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Η πυραμίδα της πολυτέλειας

Tweet
Share
Tweet
Share

Οι ακριβές μάρκες είναι ο καλύτερος τρόπος να επιδεικνύει κανείς τον πλούτο του. Και υπάρχουν ορδές εκατομμυριούχων ανά τον κόσμο, που επιθυμούν διακαώς να επιδεικνύονται.

«Οι φίρμες τις οποίες αγοράζει κανείς είναι σημαντικότερες τελικά από το επίπεδο των χρημάτων που κερδίζει» εξηγεί ο διευθυντής της HSBC Έργουαν Ράμπουργκ στο βιβλίο του «Η τυφλή δυναστεία: Γιατί έχει μόλις ξεκινήσει η κυριαρχία των Κινέζων Καταναλωτών Πολυτελείας».

omega

Ο Ράμπουργκ δημιούργησε μια πυραμίδα, την λεγόμενη πυραμίδα πολυτέλειας η οποία περιλαμβάνει από καθημερινά είδη πολυτελείας, όπως είναι ένας καφές από τα Starbucks, μέχρι τα διαμάντια.

pyramid luxuty brands

Μάρκες οι οποίες σταδιακά γίνονται ολοένα και πιο προσιτές σε ευρύτερο κοινό, αποφεύγονται από τους υπερ-πλούσιους όπως εξηγεί ο συγγραφέας. Για παράδειγμα η Louis Vuitton θεωρείται πλέον για τους Κινέζους με οικονομική επιφάνεια, μια μάρκα για «γραμματείς».

van cleef

«Τις Louis Vuitton τις βλέπεις πλέον παντού, εγώ προτιμώ πλέον την Chanel ή την Bottega Veneta» δήλωσε σε μια σχετική έρευνα, δισεκατομμυριούχος Κινέζα.

bottega

Αντιστοίχως και η Gucci υποφέρει από τη φήμη της καθώς τα προϊόντα της έχουν γίνει ευρέως διαδεομένα και ιδιαιτέρως προσιτά... για μερικούς.

Τα κατά παραγγελία προϊόντα φυσικά παραμένουν υψηλά στις προτιμήσεις των εχόντων.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman