«Οι φίρμες τις οποίες αγοράζει κανείς είναι σημαντικότερες τελικά από το επίπεδο των χρημάτων που κερδίζει» εξηγεί ο διευθυντής της HSBC Έργουαν Ράμπουργκ στο βιβλίο του «Η τυφλή δυναστεία: Γιατί έχει μόλις ξεκινήσει η κυριαρχία των Κινέζων Καταναλωτών Πολυτελείας».
Ο Ράμπουργκ δημιούργησε μια πυραμίδα, την λεγόμενη πυραμίδα πολυτέλειας η οποία περιλαμβάνει από καθημερινά είδη πολυτελείας, όπως είναι ένας καφές από τα Starbucks, μέχρι τα διαμάντια.
Μάρκες οι οποίες σταδιακά γίνονται ολοένα και πιο προσιτές σε ευρύτερο κοινό, αποφεύγονται από τους υπερ-πλούσιους όπως εξηγεί ο συγγραφέας. Για παράδειγμα η Louis Vuitton θεωρείται πλέον για τους Κινέζους με οικονομική επιφάνεια, μια μάρκα για «γραμματείς».
«Τις Louis Vuitton τις βλέπεις πλέον παντού, εγώ προτιμώ πλέον την Chanel ή την Bottega Veneta» δήλωσε σε μια σχετική έρευνα, δισεκατομμυριούχος Κινέζα.
Αντιστοίχως και η Gucci υποφέρει από τη φήμη της καθώς τα προϊόντα της έχουν γίνει ευρέως διαδεομένα και ιδιαιτέρως προσιτά... για μερικούς.
Τα κατά παραγγελία προϊόντα φυσικά παραμένουν υψηλά στις προτιμήσεις των εχόντων.