Η έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Archives of Sexual Behavior, αποκαλύπτει επίσης ότι οι μη δεσμευμένοι άνθρωποι κοιτούσαν τη φωτογραφία για περισσότερο χρόνο από εκείνους που βρίσκονταν ήδη σε σχέση.
Η έρευνα συνοψίζει:
«Το βλέμμα ήταν έγκυρη απόδειξη ενδιαφέροντος για σχέση. Για τις γυναίκες, το κοίταγμα στο κεφάλι αντιστοιχούσε σε μεγαλύτερο ενδιαφέρον για φιλία, ενώ για τους άνδρες μαρτυρούσε λιγότερο ενδιαφέρον για φιλία».
Και καταλήγει:
«Αυτά τα ευρήματα δείχνουν ότι οι στόχοι για σχέση και το φύλο πιθανόν να επηρεάζουν τον τρόπο που οι άνθρωποι ελέγχουν το περιβάλλον και ψάχνουν για σχετικές πληροφορίες που συμβαδίζουν με τους στόχους τους».
Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι τα ευρήματά τους δείχνουν πως η ομορφιά δεν είναι τόσο υποκειμενική-αλλά σημασία έχει το τι ψάχνει ο ενδιαφερόμενος όσον αφορά μια πιθανή σχέση.