Έκτοτε, ο δείκτης Big Mac ανακοινωνέται ετησίως από το Economist, ενώ υπάρχουν και διάφορες παραλλαγές του δείκτη, όπως, πόσες ώρες εργασίας χρειάζεται κάποιος για να αγοράσει ένα Big Mac ή πόσα Big Mac μπορεί να αγοράσει κάποιος με το ωρομίσθιό του, σε διάφορες χώρες του κόσμου.
Παραθέτουμε το γράφημα με προσαρμοσμένα στοιχεία, που δείχνει πόσα Big Mac μπορεί να αγοράσει ένας Ευρωπαίος με το ωρομίσθιο του κατώτερου μισθού.
Και το γράφημα που δείχνει πόσα λεπτά έπρεπε να εργαστεί κάποιος ώστε να αγοράσει ένα Big Mac.
Σημειώνεται ότι ο συγκεκριμένος δείκτης δεν υπολογίζει διάφορους άλλους μακροοικονομικούς δείκτες και ότι πλέον, κυκλοφορούν και άλλοι παρόμοιοι εκλαϊκευμένοι δείκτες όπως για παράδειγμα ο δείκτης iPhone, που χρησιμοποιεί ως μέτρο σύγκρισης το κόστος του τηλεφώνου και παλαιότερα (2007) ο δείκτης iPod.