Τα θέματα των φωτογραφιών της Germaine Krull καλύπτουν ένα εντυπωσιακό φάσμα: από γυμνά, με αφηρημένες εικόνες αστικά τοπία, μέχρι πορτραίτα και φωτογραφίσεις μόδας για εμπορικές δημοσιεύσεις. Χρησιμοποιώντας μια μικρή κάμερα τύπου Icarette, η Krull έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει πιο οικείες και πιο προσωπικές φωτογραφίες των θεμάτων της. Αυτή η δυνατότητά της αποδεικνύεται και από το εντυπωσιακό πορτραίτο του Jean Cocteau το 1929, όπου το σώμα του εικονιζόμενου κατακλύζει το φωτογραφικό κάδρο.
Αυτή η εικόνα του Cocteau, καθώς και το πορτραίτο της εικονογράφου Pol Rab το 1930, αναδεικνύει την εμμονή της φωτογράφου με τα χέρια, την οποία η ίδια περιέγραψε ως «το πιο καταπληκτικό μέρος του ανθρώπινου όντος.» Στο πορτραίτο της Rab, η Krull κάνει πειράματα με το φωτομοντάζ, τις σκιές και την προοπτική δημιουργίας ενός ασυνήθιστου πορτραίτου, όπου η sitter τοποθετείται επάνω σε ένα σιντριβάνι που υπερχειλίζει εξωπραγματικά χέρια.