Παρακολουθείστε το σποτ και εξερευνήστε την σελίδα της εταιρείας. Πραγματικά αξίζει.
Το απόσταγμα του βρετανικού χιούμορ, σε ένα σκωτζέζικο τζιν
"Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι τα φυτά είναι έξυπνα και ανταποκρίνονται στα ερεθίσματα του περιβάλλοντος. Κάτι που σημαίνει ότι μπορούμε τελικά να έχουμε μια βαθιά και ουσιαστική σχέση με το εξέχον εκχύλισμα και την προτιμώμενη γαρνιτούρα του Hendrick's- το αγγούρι. Με την ανάγνωση της ποίησης, την αναπαραγωγή της μουσικής, ελπίζουμε να επηρεάσουμε την ανάπτυξη του αγγουριού, την ευτυχία και (τελικά) τη γεύση του."
Αυτή είναι η ανορθόδοξη εισαγωγή της καμπάνιας του σκωτζέζικου τζιν. Εστιάζοντας στο αγγούρι, το κύριο συστατικό που δίνει χαρακτήρα στο απόσταγμα και αποτελεί το ιδανικό συνοδευτικό που αναδεικνύει άριστα τα αρώματά του ποτού, η εταιρεία διαφημίζει άμμεσα την ιδιοπαραγωγή μιας μοναδικής ποικιλίας του λαχανικού που θα ενδυναμώσει την προσωπική σχέση με το ποτό, που διαφημίζεται πλέον έμμεσα... Καλλιεργώντας ένα καινούριο φίλο, καλλιεργείται βαθμηδόν και μια πιο δυνατή προσωπική σχέση με το απόσταγμα.