Είναι γνωστό ότι τα ποντίκια ροκανίζουν ό,τι βρουν μπροστά τους. Ο συγκεκριμένος ποντικός θα μπορούσε λοιπόν να είχε προκαλέσει ζημιά σε οποιονδήποτε εξοπλισμό του αεροσκάφους. Δικαίως λοιπόν, οι τεχνικοί προκειμένου να μην δημιουργηθεί επιπλοκή στην πτήση, έπρεπε να ελέγξουν ξανά λεπτομερώς το αεροπλάνο ώστε επιβεβαιώσουν ότι το σκάφος είναι αξιόπλοο.
Οι επιβάτες αναγκάστηκαν να περιμένουν τέσσερις ώρες και 16 λεπτά μέχρι να απογειωθούν με άλλο αεροσκάφος και η εταιρεία πλήρωσε έναν τσουχτερό λογαριασμό, αφού όφειλε να προσφέρει έστω ένα γεύμα στους 200 επιβάτες ώσπου να βρεθεί άλλο αεροσκάφος αλλά και να αποζημιώσει 600 ευρώ τον κάθε έναν από αυτούς, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες της ΕΕ. Στο ποσό αυτό προστίθενται και οι αποζημιώσεις των επιβατών που περίμεναν για το ίδιο αεροπλάνο στην Καλιφόρνια, ενώ πλήρωσε και τη διανυκτέρευση όσων έχασαν τις ανταποκρίσεις των πτήσεών τους. Μ΄ αυτά και μ΄αυτά, το συνολικό κόστος, σύμφωνα με τον Independent, ξεπέρασε τις 290.000 ευρώ.
Εκπροσώπος της εταιρείας δήλωσε με βρετανικό χιούμορ: "Κατανοούμε πως οι ελκυστικές τιμές και οι υπηρεσίες που προσφέρει η British Airways κάνουν τους πάντες να θέλουν να ταξιδέψουν με την εταιρεία, όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση υπήρχε ένας μικροσκοπικός πελάτης που έπρεπε να σταλεί πίσω στην πύλη επιβίβασης.