Το βίντεο «Χ» είναι μία εναλλαγή εικόνων της καθημερινότητας που… προκαλούν και η εταιρεία υποστηρίζει πως μετά αυτό το βίντεο θα σκεφτόμαστε το σεξ ακόμη πιο συχνά. Ανά 2 δευτερόλεπτα δηλαδή;
Eταιρεία εσωρούχων υποστηρίζει ότι μετά από αυτό το βίντεο θα σκέφτεσαι συνέχεια το σεξ
«Αντί να σας πουλάμε ένα όνειρο, σας δίνουμε την ευκαιρία να ζήσετε το όνειρο, ενώ βλέπεται την ταινία».
H καμπάνια της εταιρείας "Coco de Mer "στηρίζεται σε μελέτες που αναφέρουν ότι ο μέσος άνθρωπος σκέφτεται το σεξ κάθε 6 δευτερόλεπτα.