Αυτή είναι η ανορθόδοξη εισαγωγή της νέας καμπάνιας του σκωτζέζικου τζιν. Εστιάζοντας στο αγγούρι, το κύριο συστατικό που δίνει χαρακτήρα στο απόσταγμα και αποτελεί το ιδανικό συνοδευτικό που αναδεικνύει άριστα τα αρώματά του ποτού, η εταιρεία διαφημίζει άμμεσα την ιδιοπαραγωγή μιας μοναδικής ποικιλίας του λαχανικού που θα ενδυναμώσει την προσωπική σχέση με το ποτό, που διαφημίζεται πλέον έμμεσα... Καλλιεργώντας ένα καινούριο φίλο, καλλιεργείται βαθμηδόν και μια πιο δυνατή προσωπική σχέση με το απόσταγμα.
Οικολογική συνειδήση και εξατομίκευση της ιδιαίτερης σχέσης του πότη με το ποτό. Και όλα αυτά με ασύγκριτο χιούμορ και απαράμιλλη αισθητική.
Παρακολουθείστε το σποτ και εξερευνήστε την σελίδα της εταιρείας. Πραγματικά αξίζει.