Οι χρήστες ουσιών που αναζητούσαν πολυτέλεια μπορούσαν να προμηθευτούν τη σειρά εξαρτημάτων κοκαϊνης
«Ivory Snow» της L. Bandel. «Όταν έχεις δουλέψει σκληρά και πέτυχες, μερικές φορές θέλεις να αγοράσεις κάτι μόνο για την ομορφιά σου». Τα εξαρτήματα ήταν κατασκευασμένα από ελεφαντόδοντο, το οποίο σύμφωνα με τη διαφήμιση ήταν το κατάλληλο υλικό προκειμένου να διαχωριστεί η κοκαϊνη.
«Το Sno-Blo χαρίζει ζωή!» Οι χρήστες με το Sno-Blo μπορούσαν να κάνουν πλύσεις στη μύτη, χωρίς να «προσβάλλουν» τον κόσμο τριγύρω τους, χρησιμοποιώντας τα βρεγμένα δάχτυλά τους, όπως συνηθιζόταν....
«Φτυάρι για το χιόνι» από χρυσό και ασήμι διαφημίζει η εταιρεία «Cocaphernalia»....
«Να ξέρεις τι βάζεις στη μύτη σου» συμβούλευε η διαφήμιση για το βιβλίο οδηγιών για χρήστες κοκαΐνης. Το βιβλίο περιελάμβανε έγχρωμες φωτογραφίες που εξηγούσαν στους χρήστες πώς να κρίνουν την ποιότητα της κοκαΐνης, να την καθαρίζουν από διάφορες άλλες ουσίες που μπορεί να περιείχε και γενικότερα, πώς να αντιμετωπίσουν τυχόν παρενέργειες....
Την επιστροφή στην παράδοση πρότεινε η διαφήμιση για το «Gaspar Snow Ingester», καθώς αναφερόταν στις πρώτες χρήσεις του ναρκωτικού από τους Ινδιάνους, οι οποίοι χρησιμοποιούσαν καλάμια για να φυσήξουν την κοκαΐνη ο ένας στο στόμα του άλλου. Με αυτό τον τρόπο το ναρκωτικό έφτανε κατευθείαν στους πνεύμονες και δεν επιβάρυνε την ευαίσθητη ρινική κοιλότητα. Ή τουλάχιστον αυτό ισχυρίζονταν οι κατασκευαστές....
«Οι καθρέφτες είναι για το ξύρισμα, αλλά για πραγματικά εξαιρετικό σνιφάρισμα, το Frost-Ade Kit», έγραφε η διαφήμιση για το πακέτο πολυτελών εξαρτημάτων για τους χρήστες κοκαΐνης. Περιελάμβανε ένα καστόρινο πορτοφόλι διακοσμημένο με πέτρες, ειδικό φυαλίδιο για την κοκαΐνη, μαχαιράκι, μικρό δισκάκι για το διαχωρισμό της σκόνης και πολλές θήκες....
«Χιόνι δείχνει το μετεωρολογικό δελτίο», έγραφε η διαφήμιση της εταιρείας Easy Liner διαφήμιζε καθρέφτες, πάνω στους οποίους χωριζόταν η κοκαΐνη σε γραμμές....
«Να είσαι καλός με τη μύτη σου», συμβούλευε η εταιρεία Screenz που διαφήμιζε ένα «κόσκινο» για κοκαΐνη από ανοξείδωτο ατσάλι. Υποσχόταν ότι θα καθάριζε και θα ανανέωνε την κοκαΐνη, ενώ με το σωστό κοσκίνισμα, ακόμα και μικρές ποσότητες κρατούσαν για πιο πολύ καιρό....
«Η κόκα και το χόρτο σου κουράστηκαν απ' το ταξίδι;» ρωτούσε η διαφήμιση και πρότεινε στους χρήστες να αγοράσουν τα «booster», δύο συσκευές που ανανέωναν τα ναρκωτικά, είτε προσθέτοντας υγρασίας σε ξερό χόρτο, είτε αφαιρώντας υγρασία απ’ την κοκαΐνη....
Πολλοί χρήστες αναμείγνυαν την κοκαΐνη με άλλες ουσίες, είτε για να βελτιώσουν την απόδοσή της είτε για να τη διατηρήσουν για περισσότερο καιρό. Μία από τις πιο συνηθισμένες ουσίες ήταν η mannitol, την οποία διαφημίζει η «μπλε κυρία» της φωτογραφίας...