Τα θέματα των φωτογραφιών της Germaine Krull καλύπτουν ένα εντυπωσιακό φάσμα: από γυμνά, με αφηρημένες εικόνες αστικά τοπία, μέχρι πορτραίτα και φωτογραφίσεις μόδας για εμπορικές δημοσιεύσεις. Χρησιμοποιώντας μια μικρή κάμερα τύπου Icarette, η Krull έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει πιο οικείες και πιο προσωπικές φωτογραφίες των θεμάτων της. Αυτή η δυνατότητά της αποδεικνύεται και από το εντυπωσιακό πορτραίτο του Jean Cocteau το 1929, όπου το σώμα του εικονιζόμενου κατακλύζει το φωτογραφικό κάδρο.
Η γυμνή γοητεία της Germaine Krull
Στη δεκαετία του 1920 ο Man Ray, δήλωσε στη φωτογράφο Germaine Krull, «Germaine, εσείς κι εγώ είμαστε οι μεγαλύτεροι φωτογράφοΙ της εποχής μας. Εγώ με την παλιά έννοια, κι εσείς με την σύγχρονη.» Ωστόσο, παρά την πρώιμη αναγνώριση της δουλειάς της, η Krull δεν έλαβε την προσοχή των κριτικών που της άξιζε, όπως οι συνεργάτες της Man Ray και Laszlo Moholy-Nagy. Γεννημένη το 1897, στα σύνορα μεταξύ της Γερμανίας και της Ρωσικής Αυτοκρατορίας, η Krull πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της παιδικής της ηλικίας ταξιδεύοντας στην Ευρώπη με την οικογένειά της και ως εκ τούτου έλαβε την άτυπη εκπαίδευση του μηχανικού πατέρα της.
Αυτή η εικόνα του Cocteau, καθώς και το πορτραίτο της εικονογράφου Pol Rab το 1930, αναδεικνύει την εμμονή της φωτογράφου με τα χέρια, την οποία η ίδια περιέγραψε ως «το πιο καταπληκτικό μέρος του ανθρώπινου όντος.» Στο πορτραίτο της Rab, η Krull κάνει πειράματα με το φωτομοντάζ, τις σκιές και την προοπτική δημιουργίας ενός ασυνήθιστου πορτραίτου, όπου η sitter τοποθετείται επάνω σε ένα σιντριβάνι που υπερχειλίζει εξωπραγματικά χέρια.