ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Μάχη των ηγετών του κόσμου στο instagram

Tweet
Share
Tweet
Share

Το Instagram είναι για πολλούς το πλέον ανερχόμενο κοινωνικό μέσο δικτύωσης. Οι πολιτικοί προσπαθούν να... εισβάλλουν και σε αυτό, παρά τη διαφορετική φιλοσοφία που έχει σε σχέση με το Facebook και το Twitter.

Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα «World Leaders on Instagram» της εταιρείας BCW (Burson Cohn & Wolfe) o πρωθυπουργός της Ινδίας Narendra Modi είναι ο ηγέτης κράτους με τους περισσότερους followers στo Instagram οι οποίοι ανέρχονται στους 14,8 εκατομμύρια.

Τον ακολουθεί ο Ινδονήσιος Πρόεδρος Joko Widodo Jokowi με 12,2 εκατομμύρια followers, οι οποίοι τους τελευταίους 12 μήνες υπερδιπλασιάστηκαν. Στην τρίτη θέση βρίσκεται με 10 εκατομμύρια followers, ο Πρόεδρος των HΠΑ, Ντόναλντ Τράμπ.

Στη συνέχεια, ο Πάπας Φραγκίσκος βρίσκεται στην τέταρτη θέση με 5,7 εκατομμύρια followers, μπροστά από τη Βασίλισσα Ράνια της Ιορδανίας, τον Τούρκο Πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και τον λογαριασμό του Λευκού Οίκου οι οποίοι ακολουθούνται από 4 εκατομμύρια followers αντίστοιχα. Η βασιλική οικογένεια του Ηνωμένου Βασιλείου έχει σχεδόν τριπλασιάσει τους followers της τους τελευταίους 12 μήνες, σε μεγάλο βαθμό χάρη στον βασιλικό γάμο των πρίγκιπα Χάρι και Μέγκαν που αύξησαν τους followers του λογαριασμού την ημέρα του γάμου -στις 19 Μαΐου 2018- κατά 570.000.

Χρησιμοποιώντας συγκεντρωτικά δεδομένα από το εργαλείο Crowd Tangle του Facebook, η μελέτη αναλύει τη δραστηριότητα 426 λογαριασμών αρχηγών κρατών, κυβερνήσεων και υπουργών εξωτερικών στο Instagram, 100 περισσότερους από ό,τι είχε αναλύσει η αντίστοιχη μελέτη του 2017. Από την 1η Οκτωβρίου 2018, οι λογαριασμοί έχουν συγκεντρωτικά 98,3 εκατομμύρια followers και έχουν δημοσιοποιηθεί 98,372 αναρτήσεις (posts) τους τελευταίους 12 μήνες, οι οποίες έχουν συγκεντρώσει συνολικά 860,4 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις (interactions - σχόλια και κοινοποιήσεις).

Αλληλεπιδράσεις

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ οδηγεί τη σειρά κατάταξης σε σχέση με τις συνολικές αλληλεπιδράσεις (σχόλια και κοινοποιήσεις). Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, το @realDonaldTrump έχει συγκεντρώσει πάνω από 218 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις, τρεις φορές περισσότερες από τον πρωθυπουργό της Ινδίας Ναρέντρα Μόντι που έχει περισσότερους followers, αλλά μόνο 69 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις στις 80 φωτογραφίες και βίντεο που δημοσίευσε. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των αλληλεπιδράσεων (σχόλια και κοινοποιήσεις), ο πρωθυπουργός της Ινδίας Narendra Modi είναι ο πιο αποτελεσματικός ηγέτης κράτους στο Instagram, με κάθε μία από τις 80 δημοσιεύσεις του να λαμβάνει κατά μέσο όρο 873.302 αλληλεπιδράσεις. Ο πρόεδρος της Τουρκίας βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 413.934 αλληλεπιδράσεις και οι δημοσιεύσεις του προέδρου της Ινδονησίας Joko Widodo στο Instagram λαμβάνουν κατά μέσο όρο 411.673 αλληλεπιδράσεις ανά δημοσίευση.

Τα Stories του Instagram

«Το τρίτο μέρος της μελέτης BCW δείχνει ότι το Instagram έχει γίνει το κοινωνικό μέσο δικτύωσης όπου οι παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνουν τις περισσότερες αλληλεπιδράσεις», δήλωσε ο Chad Latz, Chief Innovation Officer της BCW. Το εκπληκτικό είναι ότι ενώ κατά μέσο όρο το μέγεθος των λογαριασμών Instagram των παγκόσμιων ηγετών είναι μικρότερο από το ήμισυ του μεγέθους των επίσημων σελίδων (pages) τους στο Facebook - με 5 φορές λιγότερες δημοσιεύσεις τους τελευταίους 12 μήνες - όλοι οι λογαριασμοί Instagram μαζί συνολικά 860 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις, 162 εκατομμύρια (23%) περισσότερο από τις συνολικές αλληλεπιδράσεις στο Facebook κατά την ίδια περίοδο.

Η μελέτη World Leaders on Instagram διαπίστωσε επίσης ότι 156 από τα 193 κράτη μέλη των Ηνωμένων Εθνών διατηρούν έναν επίσημο λογαριασμό Instagram, 16 περισσότερα από τα αποτελέσματα της μελέτης του 2017. 92 αρχηγοί κρατών, 48 αρχηγοί κυβερνήσεων και 36 υπουργοί Εξωτερικών διατηρούν προσωπικές σελίδες στην πλατφόρμα, οι οποίες τείνουν να έχουν καλύτερες αλληλεπιδράσεις με τους followers σε σχέση με τους θεσμικούς λογαριασμούς.

Το Instagram δεν είναι το κοινωνικό δίκτυο για να κάνει κανείς σαρωτικές πολιτικές δηλώσεις, ωστόσο τα Stories του Instagram έχουν γίνει ένα δευτερεύον κανάλι ψηφιακής διπλωματίας, όπου οι παγκόσμιοι ηγέτες συναντιούνται, χαιρετίζουν και κάνουν tag ο ένας τον άλλον.

Βασικά ευρήματα της έρευνας:

  •  Ο πρόεδρος της Γκάνα Nana Akufo-Addo είναι ο ηγέτης με τους περισσότερους followers στην Υποσαχάρια Αφρική μιας και ο λογαριασμός του έχει 431 εκατομμύρια followers. Ο Akufo-Addo είναι μπροστά από τον Paul Kagame της Ρουάντα και τον πρόεδρο της Νιγηρίας Muhammadu Buhari οι οποίοι έχουν περισσότερους από 160.000 followers.
  •  Στον αραβικό κόσμο, η Βασίλισσα Ράνια της Ιορδανίας έρχεται πρώτη με 4,8 εκατομμύρια followers, ξεπερνώντας τον Σεΐχη Μοχάμεντ, Αντιπρόεδρο και Πρωθυπουργό των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων ο οποίος έχει περισσότερους από 3,3 εκατομμύρια followers.
  •  Ο πρόεδρος της Αργεντινής, Mauricio Macri, είναι ο πιο δημοφιλής ηγέτης της Λατινικής Αμερικής  στο Instagram με 880.000 followers ξεπερνώντας τον εξερχόμενο Πρόεδρο του Μεξικού Enrique Peña Nieto και τον Mario Abdo Benítez από την Παραγουάη, μιας και ο καθένας έχει πάνω από μισό εκατομμύριο followers.
  •  Η βρετανική βασιλική οικογένεια βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης του Instagram στην Ευρωπαϊκή Ένωση με 3,5 εκατομμύρια followers, πολύ πιο μπροστά από τον Γάλλο Πρόεδρο Εμμανουέλ Μακρόν και την καγκελάριο της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ , με 1,1 εκατομμύρια και 684,000 followers αντίστοιχα.
  •  Το Τμήμα Πληροφόρησης της κυβέρνησης του Μπρουνέι είναι ο πιο ενεργός κυβερνητικός λογαριασμός, με κατά μέσο όρο περισσότερες από 17 δημοσιεύσεις την ημέρα. Ο Imran Khan, πρωθυπουργός του Πακιστάν, είναι στη δεύτερη θέση με περισσότερες από 10 δημοσιεύσεις την ημέρα και το Υπουργείο Εξωτερικών του Κουβέιτ έρχεται στην τρίτη θέση με περισσότερες από οκτώ δημοσιεύσεις ημερησίως.
  • Από τον Ιούνιο του 2018, το 15% των 426 λογαριασμών δημιούργησε κανάλια Instagram TV (IGTV), στα οποία οι χρήστες να ανεβάζουν μέχρι και βίντεο των 60 λεπτών σε κατακόρυφη μορφή.

Σχετικά με τη Μελέτη

Οι παγκόσμιοι ηγέτες στο Instagram είναι η πιο πρόσφατη έρευνα της BCW και αφορά το πώς οι παγκόσμιοι ηγέτες, κυβερνήσεις και διεθνείς οργανισμοί επικοινωνούν μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης. Η έρευνα βασίζεται στην αναγνωρισμένη ετήσια μελέτη Twiplomacy της BCW, η οποία πλέον διανύει το έκτο έτος της. Το 2016, η μελέτη Twiplomacy επεκτάθηκε για να καλύψει όλες τις βασικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων δικτύωσης και έχει βελτιώσει μαζικά την ψηφιακή φήμη της BCW παγκοσμίως. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε τη διεύθυνση www.twiplomacy.com.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman