Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, από τους Ευρωπαίους καταναλωτές που είχαν προβλήματα σε συναλλαγή τους με επιχείρηση στην Ελλάδα πρώτοι είναι οι Σουηδοί (15,4%), ακολουθούν οι Βέλγοι (11,4%), Βρετανοί (11,2%), Γερμανοί (9,1%) και Νορβηγοί (7,6%).
Τα παράπονά τους αφορούν κατά κύριο λόγο εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες παροχής καταλύματος (50,7%), ενώ ακολουθούν οι μεταφορές (32,7%), η κατηγορία αναψυχή και ο πολιτισμός (5,2%), ένδυση και υπόδηση (1,7%) και επικοινωνία (1,5%).
Έχουμε παράπονα κι εμείς
Από την άλλη, τα παράπονα των Ελλήνων καταναλωτών αφορούσαν σε: συναλλαγή με επιχείρηση στη Μ. Βρετανία (20,7%), τη Γερμανία (16,2%), την Ιταλία (12,7%), την Κύπρο (12,1%) και την Ισπανία (11,2%).
Όσο για το τι βασικά τους προβλημάτισε, οι περισσότερες διαμαρτυρίες των Ελλήνων όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό, αφορούν στις μεταφορές (37,9%) και ακολουθούν η κατηγορία αναψυχή και πολιτισμός (17,5%), η επικοινωνία (13,3%), τα εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες καταλύματος (6,1%) και η ένδυση- υπόδηση (5,2%).