Το ίδρυμα κατατάσσει τους Έλληνες στην πρώτη θέση επικίνδυνης οδήγησης αναφορικά με τη χρήση συνδεδεμένων συσκευών ενώ οι ίδιοι, προφανώς στην κοσμάρα τους, θεωρούν τους εαυτούς τους καλούς οδηγούς βαθμολογώντας τους με 7,9 στα 10.
Η πραγματικότητα όμως όπως προκύπτει από την έρευνα είναι διαφορετική.
Πίσω από το τιμόνι όμως οι περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες οδηγούς τηλεφωνούν, οδηγούν χωρίς hands free ή φορώντας ακουστικά ή bluetooth, ενώ ένας στους τρεις ρυθμίζει τη συσκευή GPS, διαβάζει και στέλνει sms ή email εν κινήσει, ποσοστό που ανεβαίνει στο 50% για όσους είναι κάτω των 35 ετών.Οι Έλληνες οδηγοί οδηγούν συχνά μεθυσμένοι, δεν τηρούν τα όρια ταχύτητας και θεωρούν το φλας πολυτέλεια.
Οι Έλληνες οδηγούν συχνότερα απ’ ό,τι οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι στη μεσαία λωρίδα, ενώ η δεξιά είναι ελεύθερη και χωρίς να φορούν ζώνη ασφαλείας. Αρνητική είναι και η εικόνα των Ευρωπαίων πολιτών για τους Έλληνες οδηγούς, καθώς στην ερώτηση «σε ποιες χώρες οι οδηγοί επιδεικνύουν περισσότερη υπευθυνότητα», η χώρα μας συγκέντρωσε μόλις 1% κατακτώντας τη δεύτερη θέση στην κατάταξη των λιγότερο υπεύθυνων οδηγών (18%) μετά την Ιταλία (28%). Πιο υπεύθυνοι οδηγοί εμφανίζονται οι Σουηδοί, οι Γερμανοί και οι Βρετανοί.