ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Ο Έλληνας πίσω απ΄το τιμόνι

Tweet
Share
Tweet
Share

Για να καταλάβεις τι σόϊ είναι ένας λαός, αρκεί να ρίξεις μια ματιά στον τρόπο που οδηγεί. Στην Ελλάδα, για έναν ξένο που παρατηρεί την κίνηση στους δρόμους, δεν είναι δύσκολο να καταλάβει τον παρτάκια, εαυτούλη, κουτοπόνηρο και ψευτόμαγκα χαρακτήρα του Έλληνα οδηγού, που αδιαφορεί απολύτως για τον διπλανό και κοιτάζει μόνο τη βόλεψή του.

Δεν είναι τυχαίο ότι στην τελευταία έρευνα του Ευρωβαρομέτρου για την υπεύθυνη οδήγηση του 2016 που παρουσίασε το Ίδρυμα Vinci Autoroutes οι Έλληνες οδηγοί εμφανίζονται ευέξαπτοι, νευρικοί και εξαρτημένοι από το κινητό τους.

Το ίδρυμα κατατάσσει τους Έλληνες στην πρώτη θέση επικίνδυνης οδήγησης αναφορικά με τη χρήση συνδεδεμένων συσκευών ενώ οι ίδιοι, προφανώς στην κοσμάρα τους, θεωρούν τους εαυτούς τους καλούς οδηγούς βαθμολογώντας τους με 7,9 στα 10.

Η πραγματικότητα όμως όπως προκύπτει από την έρευνα είναι διαφορετική.

Πίσω από το τιμόνι όμως οι περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες οδηγούς τηλεφωνούν, οδηγούν χωρίς hands free ή φορώντας ακουστικά ή bluetooth, ενώ ένας στους τρεις ρυθμίζει τη συσκευή GPS, διαβάζει και στέλνει sms ή email εν κινήσει, ποσοστό που ανεβαίνει στο 50% για όσους είναι κάτω των 35 ετών.Οι Έλληνες οδηγοί οδηγούν συχνά μεθυσμένοι, δεν τηρούν τα όρια ταχύτητας και θεωρούν το φλας πολυτέλεια. 

Οι Έλληνες οδηγούν συχνότερα απ’ ό,τι οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι στη μεσαία λωρίδα, ενώ η δεξιά είναι ελεύθερη και χωρίς να φορούν ζώνη ασφαλείας. Αρνητική είναι και η εικόνα των Ευρωπαίων πολιτών για τους Έλληνες οδηγούς, καθώς στην ερώτηση «σε ποιες χώρες οι οδηγοί επιδεικνύουν περισσότερη υπευθυνότητα», η χώρα μας συγκέντρωσε μόλις 1% κατακτώντας τη δεύτερη θέση στην κατάταξη των λιγότερο υπεύθυνων οδηγών (18%) μετά την Ιταλία (28%). Πιο υπεύθυνοι οδηγοί εμφανίζονται οι Σουηδοί, οι Γερμανοί και οι Βρετανοί. 

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman