H εφαρμογή με τα πιο πολλά κέρδη στο App Store της Apple, ξεπερνώντας μάλιστα δημοφιλείς εφαρμογές όπως το Candy Crush και το Netflix, πίσημα πλέον είναι το Tinder.
Η επιτυχία της συγκεκριμένης εφαρμογής για ραντεβού είναι εντυπωσιακή, αν σκεφτεί κανείς τον τεράστιο ανταγωνισμό που αντιμετωπίζει στην αγορά από εφαρμογές όπως Happn, Bumble, The League και πολλές άλλες.
Αυτό που κάνει τόσο δημοφιλή τη συγκεκριμένη εφαρμογή είναι η νέα αναβάθμιση της σε Tinder Gold, το οποίο προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να δουν ποιοι τους έχουν κάνει “Μου αρέσεις” και άρα να επιλέξουν ενδεχόμενο “σύντροφο” χωρίς να χρειάζεται να αναζητήσουν οι ίδιοι ενδεχόμενους “συντρόφους”. Αυτή η αναβάθμιση έχει ως αποτέλεσμα την διευκόλυνση των χρηστών βελτιστοποιώντας τη διαδικασία των διαδικτυακών “προξενιών”.
Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει:
“Γνωρίζουμε πως οι καταναλωτές ζουν σε έναν κόσμο όπου κάθε στιγμή μετράει - όπου η ταχύτητα ισούται με την επιτυχία, είναι πάντα εν κινήσει και δεν μπορούν να αφήσουν τίποτα να σας επιβραδύνει. Πόσο μάλλον η εφαρμογή του Tinder. Για το λόγο αυτό δημιουργήσαμε το Tinder Gold”.