Είναι δύσκολο να θυμηθεί κανείς πώς έμοιαζε το online shopping, πίσω στο μακρινό 2000. Άλλωστε, η ιδέα της δημοσιογράφου τότε Natalie Massenet, να στήσει τη δική της σελίδα πώλησης πολυτελών ρούχων και αξεσουάρ, άλλαξε τα πάντα.
Γεννήθηκε το 1965, έζησε μεταξύ, Λονδίνου, Παρισιού και Λος Άντζελες και παραμέρησε τη δημοσιογραφία για να υλοποιήσει την ιδέα του luxury online retail site έτσι ακριβώς την είχε φανταστεί. Η ιδέα γεννήθηκε μετά την αποτυχημένη προσπάθεια online αναζήτηση επώνυμων ρούχων για της ανάγκες μιας φωτογράφησης κι ένω όλοι της αναγνωρίζουν πως άλλαξε για πάντα κι επαναπροσδιόρισε το online shopping, εκείνη δηλώνει ότι απλώς ήθελε να επαναπροσδιορίσει τα περιοδικά μόδας. Το concept και η υλοποίηση του Net-a-Porter γεννήθηκαν στο διαμέρισμα της στο Chelsea και τις πρώτες μέρες λειτουργίας του site, τα μαύρα κουτιά delivery των ρούχων που έγιναν σήμα κατατεθέν στοιβάχθηκαν στο μπάνιο της.
Αν και οι περισσότεροι σχεδιαστές δεν έβρισκαν την ιδέα της online διάθεσης των δημιουργιών τους ιδιαίτερα ελκυστική, εκείνη κατάφερε να πείσει τον Roland Mouret να διαθέσει τη συλλογή του στο site, το 2001. Το 2004 η επιχείρησή της ήταν πλεόν κερδοφόρα. Ίδρυσε το εκπτωτικό τμήμα της, το The Outnet και το 2010 πούλησε το net-a-porter στην ελβετική εταιρεία Richemont. Η Massent παρέμεινε ενεργή ως εκτελεστικός πρόεδρος κι επενδυττής και το 2011 ιδρύθηκε το αντρικό κομμάτι του net-a-porter, το Mr Porter. To 2014 δημιουργησε την έντυπη έκδοση του site, το περιοδικό Porter και το 2015, κατά η διάρκεια συγχώνευσης του ομίλου με την εταιρεία Yoox, ανακοίνωσε την αποχωχώρησή της από την ενεργό δράση των μέσων, πουλώντας παράλληλα και το μερίδιο των μετοχών της. Πηγές αναφέρουν ότι η απόφαση είναι αποτέλεσμα διαμάχης με την Richemont για την αξία της εταιρείας της.
Το 2013 διορίστηκε πρόεδρος του British Fashion Council, ενώ νωρίτερα το 2017, ανακοίνωσε την προσχώρησή της στην Farfetch ως μη εκτελεστικός συμπρόεδρος και απογείωσε περαιτέρω την ήδη επιτυχημένη πορεία της εταιρείας η οποία και ανακοίνωσε τη συνεργασία της με το εκδοτικό μεγαθήριο Condé Nast, προκειμένου να απορροφήσουν την ιστοσελίδα Style.com παράλληλα και να συνεργαστούν με την Jd.com, τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης της Κίνας, προκειμένου να επεκτείνουν την παρουσία και τις δραστηριότητές τους στην περιοχή.
Kαι η συνέχεια για την ασταμάτητη και διορατική Massenet έπεται...