Η χρήση των emojis στα social media είναι καθημερινή. Πολλοί χρήστες του διαδικτύου θεωρούν πως η χρήση τους, βοηθά στην κατανόηση του ακριβούς νοήματος του μηνύματος, ενώ παράλληλα δίνει έμφαση στο συναίσθημα. Είναι όμως έτσι;
Μια νέα έρευνα όμως ανατρέπει όλα όσα γνωρίζουμε για τα emojis. Ερευνητές υποστηρίζουν ότι η χρήση των emojis σε email μας κάνει λιγότερο ανταγωνιστικούς και μπορεί να βλάψει τις προοπτικές μας στον χώρο εργασίας.
Η Ελα Γκλίκσον ακαδημαϊκός του Πανεπιστημίου Ben-Gurion του Ισραήλ λέει: «Η έρευνά μας έδειξε ότι σε αντίθεση με το πραγματικό χαμόγελο, τα εικονίδια όχι μόνο δεν βοηθούν αλλά μπορεί να μειώσουν την ανταγωνιστικότητά μας».
Η έρευνα βασίστηκε σε μια σειρά πειραμάτων με δείγμα 549 ανθρώπους σε 29 διαφορετικές χώρες.