Βαρύς ήταν και φέτος ο απολογισμός της Πασχαλιάτικης εξόδου.
Μολονότι νέοι, σύγχρονοι εθνικοί δρόμοι δόθηκαν στην κυκλοφορία, τα ποσοστά των τροχαίων, όπως δείχνουν τα στοιχεία του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ, παρέμειναν υψηλά. Μπορεί συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα να ήταν μειωμένα, ωστόσο, όπως λένε χαρακτηριστικά αστυνομικοί, δεν μειώθηκαν όσο υπολόγιζαν. Για άλλη μια χρονιά, το μεγαλύτερο ποσοστό των θανατηφόρων τροχαίων, περίπου 75%-80%, σημειώθηκε σε μεγάλα αστικά κέντρα, περιαστικούς και επαρχιακούς δρόμους.
Τι δείχνουν τα στοιχεία Μέσα σε ένα δεκαήμερο, από τις 7 Απριλίου έως και τη Δευτέρα του Πάσχα 17 Απριλίου σημειώθηκαν 333 τροχαία ατυχήματα. Από αυτά τα 26 ήταν θανατηφόρα, τα 17 σοβαρά και τα 290 ελαφρά. Την περσινή χρονιά είχαν σημειωθεί 20 περισσότερα τροχαία, εκ των οποίων τα 28 ήταν θανατηφόρα, 35 σοβαρά και 290 ελαφρά (ίδιος αριθμός με φέτος).
Τις ημέρες του Πάσχα 443 άνθρωποι ενεπλάκησαν σε τροχαία. Από αυτούς 26 τραυματίστηκαν θανάσιμα, 18 τραυματίστηκαν βαριά και 399 ελαφρότερα. Το 2016 είχαν καταγραφεί 461 παθόντες από τροχαία ατυχήματα, από τους οποίους 31 είχαν ανασυρθεί νεκροί, 40 βαριά τραυματισμένοι και 390 ελαφρά.
Οι αιτίες των δυστυχημάτων Το μόνο που δεν αλλάζει, όπως λένε οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ είναι οι αιτίες των δυστυχημάτων. Αυτές ήταν και παραμένουν: η υπερβολική ταχύτητα, η μη χρήση κράνους, η μη χρήση ζώνης ασφαλείας, η μέθη, η χρήση κινητού τηλεφώνου, η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, το αντικανονικό προσπέρασμα, οι αντικανονικοί ελιγμοί, η παραβίαση προτεραιότητας, η μη χρήση παιδικού καθίσματος και τα φθαρμένα ελαστικά.