Ο Meyer, ο οποίος πέρασε δεκαετίες να κτίζει τη συλλογή του, αποκτά μόνο αυτοκίνητα με "σημαντική σημασία και συναισθηματικό αντίκτυπο, συχνά χωρίς να λαμβάνει υπόψη το κεφάλαιο επένδυσης ", αν και μερικές από τα εμβληματικά μοντέλα του αξίζουν εκατομμύρια. Εδώ είναι τα πέντε πιο αγαπημένα από τη νέα έκθεση:
1957 FERRARI 625 250 TESTAROSSA
Petersen Automotive Museum
Η «κερδισμένη αγώνων Ferrari όλων των εποχών, αυτή η Testa Rossa διεκδίκησε το πρώτο βραβείο σε περισσότερους από τους μισούς από τους 50 αγώνες στους οποίους συμμετείχε. Ο κινητήρας V-12 ήταν ένα πλεονέκτημα. Ο Meyer αγόρασε το αυτοκίνητο το 2001.
1961 FERRARI 250GT SWB
Petersen Automotive Museum
Αυτή η 250GT, μια από τις ομορφότερες Ferraris που κατασκευάστηκε ποτέ, κέρδισε το Coppa InterEuropa στη Monza και το 24 Hours of LeMans το 1961 και κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο Spa Francorchamps το επόμενο έτος, συμβάλλοντας στην τσιμεντοποίηση της φήμης της Ferrari για τις μεγάλες επιτυχίες της Ferrari.
1962 SHELBY COBRA
Petersen Automotive Museum
Ο Meyer αγόρασε αυτό το Cobra, το πρώτο μοντέλο παραγωγής που κατασκευάστηκε το 1962 και ένα από τα σημαντικότερα αμερικανικά σπορ αυτοκίνητα που κυκλοφόρησε στο Retromobile στο Παρίσι το 2006. Προετοιμάστηκε για το 1964 24 Hours of Le Mans και αγωνίστηκε σε όλη την Ευρώπη από τον Αμερικανό ιδιοκτήτη του το 1964 -65.
1965 BIZZARRINI ISO GRIFO A3C
Petersen Automotive Museum
Αυτή η ιταλική σπανιότητα που ονομάστηκε από έναν πρώην μηχανικό της Ferrari, ένα πρωτότυπο με κινητήρα 327 V-8 από ένα Chevrolet Corvette, αγωνίστηκε στο 1965 24 Hours of Le Mans, επιτυγχάνοντας ένα νικηφόρο αγώνα σε δέκα . Η εταιρεία πτωχευσε και έκλεισε από το 1969.
1979 PORSCHE 935 K3
Petersen Automotive Museum
Αυτό το 911 Turbo, το οποίο κατέλαβε την πρώτη θέση συνολικά στις 24 ώρες του Le Mans το 1979, κερδίζοντας όλα τα άλλα πρωτότυπα με έντονη βροχή, είναι ένα από τα αγαπημένα αυτοκίνητα του Meyer. Η Kremer Racing πραγματοποίησε πάνω από 100 τροποποιήσεις στο μοντέλο με αποτέλεσμα την εξωτική εμφάνιση του αυτοκινήτου.