Το κατάστημά του ονομαζόταν Peter's και πάντα ο Σάιμον περίμενε να περάσει ο Peter, επειδή άλλαζε ξένα αυτοκίνητα τόσο συχνά όσο εκείνος άλλαζε τις κάλτσες του. Θυμάται ο Σάιμον ότι «Μια φορά είχε τοποθετήσει ένα σακί με κρεμμύδια σε μια Rolls-Royce Silver Shadow, ενώ μια άλλη φορά, τον χάζευε όταν παράδωσε μπανάνες στο πίσω κάθισμα ενός Mustang Fastback, ή κουνουπίδια με μια Panther De Tomaso».
Αυτή τη φορά, όμως, το καλοκαίρι του 1976 ο Πέτρος ξεπέρασε τον εαυτό του –αγόρασε την Lancia Stratos, το πιο ωραίο, πιο γρήγορο, πιο λειτουργικό και πιο εξωφρενικό κινητήρα στον πλανήτη. Τότε, σχεδόν όποιος αγαπούσε τα αυτοκίνητα, αγαπούσε την Stratos, ένα μικροσκοπικό σφηνοειδούς σχήματος αυτοκίνητο που τροφοδοτείτο από τον κινητήρα της Dino της Ferrari.των 2,4 λίτρων. Μπήκε στην παραγωγή το 1973 και κατάφερε να κερδίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι τρία συνεχόμενα έτη στα χέρια του Ιταλού πιλότου Munari και του Σουηδού Björn Waldegård.
μια vintage 1970s Stratos, δεξιά, δίπλα στην έκτακτη έκδοση του 2010
Η νέα Lancia Stratos υπόσχεται να προκαλέσει ενθουσιασμό στους λάτρεις – οπαδούς της, από το funky, αγωνιστικό αυτοκίνητο της δεκαετίας του 1970, με εξαιρετικά εκλεπτυσμένη εργονομία. Αλλά δυστυχώς μόνο 25 - και κατόπιν παραγγελίας αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν.
Η νέα Stratos’s με Ferrari F430 κινητήρα
Είναι δε, πολύ πιο εκλεπτυσμένη, με σύγχρονες ανέσεις: όπως υδραυλικό τιμόνι, κλιματισμό και ένα, ημι-αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Σε μια αυστηρά περιορισμένη έκδοση των 25 αυτοκινήτων που κοστίζει € 550.000